پرسپولیس نیوز :سرمربی سابق پرسپولیس گفت:مهدی طارمی با ورود به حواشی فقط عمر فوتبالی خود را کم می کند.

حمید درخشان ،درباره اعتصاب روز  گذشته بازیکنان پرسپولیس اظهارداشت:با این کارها فقط تیم به حاشیه می رود. کار درست این بود که به باشگاه می رفتند و با شخص طاهری صحبت می کردند نه اینکه در این مقطع حساس با این گونه اعمال پرسپولیس را وارد حاشیه کنند.اگر قرار باشد هر اعتصابی به نتیجه برسد کم کم بازیکنان عادت می کنند که تا 5 روز پرداختی های باشگاه به تعویق افتاد اعتصاب کنند و از این راه به حق خود برسند که بی راهه است.

وی درباره رفتار طارمی در جریان اعتصاب تاکید کرد:شنیدم که مهدی چه رفتاری داشته است و ناراحت شدم.او باید بیش تر مراقب رفتار های خود باشد.اگر او بخواهد از الان خود را درگیر این حواشی کند فقط عمر فوتبالی خود را کم کرده است.طارمی بازیکن خوب و با اخلاقی است و من متعجب شدم امیدوارم با درایت بیش تر قدم هایش را بردارد.

درخشان در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی کند به این بازیکن خط داده شده است؟ گفت:نمی خواهم بگویم چه کسی به او خطر داده است اما هر کسی این کار را کرده به طارمی ظلم کرده است.زیان این اعتصاب فقط به طارمی رسید. اگر مهدی راه را درست نرود مطمئنا در آینده ای نه چندان دور افت خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)