پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: شرایط بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در دور برگشت با بازی دور رفت کاملا متفاوت است.

حمید درخشان  درباره دیدار فردای تیم های پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: فکر می کنم هر دو تیم در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را برگزار کردند و با دقت به ارزیابی نقاط ضعف و قوت شان پرداختند. از نظر یارگیری هم بد عمل نکردند. در مجموع شرایط هر دو تیم ایده آل است و قطعا با قدرت رو به روی هم قرار خواهند گرفت.

وی افزود: تنها موضوعی که در این میان باقی می ماند دوری این دو تیم از شرایط مسابقه می تواند باشد که شاید تا حدودی روی سطح کیفی بازی تاثیر بگذارد اما باتوجه به نیروهایی که هر دو تیم در اختیار دارند همچنین انگیزه بالایی که برای رسیدن به رده های بالاتر جدول بین اعضای دو تیم موجود است قطعا هر دو تیم هرآنچه در توان دارند را در این بازی ارائه خواهند کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس در این باره که آیا سپاهان می تواند نتیجه برد چهار بر دو دور رفت در اصفهان بار دیگر در دور برگشت تکرار کند گفت: خیر. شرایط در دور برگشت با دور رفت کاملا متفاوت است. پرسپولیس در ابتدای لیگ هنوز هماهنگی و نظم کامل را نداشت اما در اواخر نیم فصل دیدید که چطور این تیم به میدان می رفت. به این دلیل مطمئن هستم که پرسپولیس فردا بازی خیلی بهتری نسبت به دور رفت انجام خواهد داد.

درخشان اضافه کرد: پرسپولیس در بازی دور برگشت این شانس را هم دارد که با حمایت هواداران خودش در آزادی حریفش را بیشتر تحت فشار قرار داده و سپاهان را شکست دهد. البته سپاهان هم همیشه تیم بزرگ و قابل احترامی است اما پرسپولیس فردا کاری جز کسب پیروزی در آزادی ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به نقاط قوت تیم های پرسپولیس و سپاهان گفت: هر دو تیم از نفرات خیلی خوب و آماده ای در خطوط هافبک و فورواردشان بهره می برند که این به هر دو تیم کمک می کند تا شرایط هجومی تری را در بازی برای خود ایجاد کنند. قطعا در بازی فردا کار برای بازیکنان خط دفاع هر دو تیم حساس تر است و مدافعان روز پرکار و پردردسری را پیش رو خواهند داشت.

درخشان در این باره که آیا لوبانف که گفته می شود اضافه وزن دارد می تواند فردا در چنین دیدار مهمی از دروازه پرسپولیس حراست کند یا نه، خاطرنشان کرد: ما از نزدیک در تمرینات تیم پرسپولیس عملکرد این دروازه بان را ندیده ایم به همین خاطر نمی توانیم در این باره نظر قطعی بدهیم.در این چند روز تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته انجام شده و قطعا بهترین کسی که می تواند برای بازی فردا درباره دروازه بان پرسپولیس تصمیم گیری کند سرمربی تیم است. برانکو تمرینات لوبانف را دیده و می داند که می تواند مقابل سپاهان از پس این بازی بر بیاید یا نه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)