پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوب نیست با بیان کردن برخی مسائل نادرست حاشیه ای گناه بازیکنانی مثل عباس زاده را بشوییم.

حمید درخشان درباره شرایط تیمش اظهار داشت:با توجه به شکست های اخیر بازیکنان از نظر روحی کمی شرایط سختی داشتند اما سعی کردیم با آنها صحبت کنیم و بتوانیم روحیه از دست رفته شان را برگردانیم. شرایط کنونی تیم بد نیست. تمرینات خوبی را انجام داده ایم و انشاءالله بتوانیم در بازی با پدیده ناکامی های قبل را جبران کنیم.

وی درباره دیدار با پدیده عنوان کرد: پدیده تیم خوبی است. آنها کادرفنی و بازیکنان خوبی دارند. حضور هواداران مشهدی کار ما را سخت می کند اما بسیار امید دارم که بتوانیم 3 امتیاز را مال خود کنیم. هواداران به حق از نتایج پرسپولیس رضایت ندارند و باید با یک برد مهر پایانی به ناکامی ها بزنیم و هواداران را خوشحال کنیم. امیدوارم هواداران در مشهد هم تنهایمان نگذارند تا روز جمعه بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت 3 بازیکن اخراجی این تیم بیان داشت: این بچه ها اشتباهاتی داشته اند. من دیروز با آنها صحبت کردم. افشین اسماعیل زاده را بخشیدم و به تمرینات برگشت اما دو بازیکن دیگر فعلا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه هستند. البته هر 3 بازیکن در بازی با پدیده در لیست ما قرار نمی گیرند. باشگاه باید درباره شان تصمیم بگیرد اما حرف من این است که نباید بگذاریم این استعدادها از بین بروند. من می خواهم به آنها کمک کنند تا با آمادگی و انگیزه زیاد به تیم برگردند.

درخشان درباره شایعاتی که پیرامون محمد عباس زاده به راه افتاده و گفته می شود او به دلیل رمالی کنار گذاشته شده، تاکید کرد: اصلا چنین چیزهایی صحت ندارد. خوب نیست گناه آدمها را بشوییم. محمد ذاتا بچه خوبی است اما اشتباهی داشته و خودش هم به اشتباهش پی برده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت ادامه ناکامی ها استعفا می دهد، تصریح کرد: من به تازگی کارم را آغاز کرده ام و قصد استعفا ندارم. برخی دوست دارند من استعفا بدهم اما از مسئولان باشگاه ممنونم که حمایت کرده اند و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم. برای درست کردن پرسپولیس تا سرحد مرگ ایستاده ام.

درخشان در پایان افزود: بازی با پدیده برای ما خوان بزرگی است. امیدوارم بتوانیم این خوان را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا کمی شرایطمان بهبود پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)