مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر گفت: از پرسپوليس شناخت خوبي داشتيم و پيروز شديم.

 

حميد درخشان پس از برتري 2 بر يك برابر پرسپوليس اظهار داشت: ابتدا بايد روز خبرنگار را به اهالي رسانه تبريك بگويم. بازي خوبي انجام داديم و از پرسپوليس شناخت كافي داشتيم و توانستيم پيروز شويم. اين در حالي است كه تيم شاهين دير جمع شد و هنوز به شرايط ايده‌آل نرسيده‌ايم.

وي ادامه داد: پرسپوليس تيم بزرگي است و هميشه بزرگ مي‌ماند. بازيكنان شاهين تاكتيك‌هاي مورد نظرم را به خوبي اجرا كردند ولي در كل نبايد گلي از پرسپوليس دريافت مي‌كرديم. ما به حريف فقط يك موقعيت گلزني داديم. از بازي بازيكنان راضي هستم. در نيمه دوم خيلي سريع توپ را از دفاع به حمله منتقل مي‌كرديم. گل دوم ما يكي از زيباترين گل‌ها از نظر سرعت گلزني بود.

سرمربي شاهين با اشاره به تماشاگران بوشهري گفت: دست تك تك آنها را مي‌بوسم كه در اين گرماي هوا براي تشويق و حمايت ما به ورزشگاه آمدند. من تمام تلاشم را خواهم كرد كه شاهين بوشهر را به جايگاه واقعي‌اش برسانم و نسبت به فصل گذشته رتبه بهتري در جدول كسب كنيم.

درخشان از جذب دو بازيكن جديد خبر داد و گفت: يك بازيكن از كامرون و يك بازيكن از آسياي ميانه به تيم ما ملحق خواهند شد تا تيم را تقويت كنيم.

وي با اشاره به محروميت تراكتورسازي تبريز از داشتن تماشاگر در هفته آينده گفت: مسئولان تراكتورسازي در حال رايزني هستند تا محروميت آنها لغو شود و بتوانند با حضور تماشاگرانشان برابر شاهين بازي كنند. نبايد چنين اتفاقي بيفتد. اگر چنين تبعيضي بين تيم‌ها قائل شوند، به فوتبال ايران ظلم شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)