پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینکه نگرانی‌های فنی در این تیم بیشتر است، گفت: امیدوارم آشتی کنان و آتش بس بین مسئولان باشگاه صوری نباشد.

حمید درخشان در خصوص اتفاقا اخیر باشگاه پرسپولیس و اختلاف مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در یک خانواده ممکن است از این نوع اختلاف نظرها وجود داشته باشد. این دلیل بر این نیست که نتوان این مشکلات را حل کرد. با درایتی که اعضای هیات مدیره دارند، این مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: به نظرم مشکلات در بخش مدیریتی باشگاه حل شدنی است و در این بخش نگرانی وجود ندارد. نگرانی‌ها بیشتر مباحث فنی است و همه چشم انتظار هستند تا تیم نتایج خوبی بگیرد. فکر می‌کنم با پتانسیلی که پرسپولیس دارد این مسئله هم به زودی مرتفع خواهد شد.

درخشان درباره آشتی کنان علیرضا رحیمی با حمیدرضا سیاسی که به نظر می‌رسد صوری و اجباری است، تصریح کرد: امیدوارم این آشتی کنان و آتش بس صوری نباشد. همه باید تلاش کنند تا پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به محرومیت پیام صادقیان یادآور شد: بازیکنان زیاد دیگری در پرسپولیس هستند که اگر چیزی بیشتر از پیام صادقیان نداشته باشند، کمتر هم ندارند. بازیکنان جایگزین می‌توانند ضعف‌ها و کمبودها را بپوشانند. پرسپولیس فقط شروع خوبی نداشته ولی در هفته‌های آینده موفق خواهد شد.

درخشان در پایان درباره تصمیمی که برای تغییر سرمربی پرسپولیس گرفته شده و حتی علی دایی هم این تصمیم را تایید کرده بود، گفت: تغییر دایی به صلاح نیست. تازه دو هفته از لیگ برتر سپری شده است و باید اجازه بدهند دایی در آرامش به کارش ادامه بدهد.

 
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)