پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما مشکلی با این بازی نداریم، صحبت‌هایی که مطرح شده نباید باعث سوء تفاهم برای مردم خوب مسجد سلیمان شود. ما تمام صحبت‌هایمان درباره بازی آسیایی برابر النصر است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حمید درخشان پس از رسیدن کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به مسجد سلیمان و بعد از اسکان سرخپوشان، در جمع خبرنگاران گفت: ما هیچ وقت نگفتیم که این بازی باید کنسل شود، ما خواستار تعویق آن بودیم تا در شرایط مناسب‌تری به میدان برویم و اگر هم بحث مسافت و طی مسیر را مطرح کردیم، منظورمان تیم نفت و مسجد سلیمان نبود بلکه از خستگی بازیکنان برای بازی با النصر صحبت کردیم.

وی افزود: شما به من بگوئید که اگر بدلیل فشردگی برنامه‌هایمان و سفرهایی که داشتیم، برابر النصر نتیجه نگیریم چه کسی ناراحت می‌شود؟ قطعا مردم متعصب مسجد سلیمان هم مثل همه ایرانی‌ها از عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در عربستان ناراحت می‌شوند. ما همه ایرانی هستیم. پرسپولیس برای ایران است و مسجد سلیمان و تیم نفت هم برای ایران است. هم پرسپولیس و هم مسجد باعث افتخار ایران هستند.

درخشان تصریح کرد: اصلا نباید تصور شود که ما نسبت به تیم نفت موضع داشتیم، درخواست ما هم از مقامات فوتبال و صحبت‌هایی که مطرح کردیم کمک به فوتبال ایران و پرسپولیس بود. تیم نفت از تیم‌های خوب لیگ است و بازی‌های خوبی انجام داده ولی آنها هم بخت یارشان نبوده وگرنه جایگاهشان بالاتر از این است.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: قطعا اگر این بازی در زمان مناسب‌تری انجام می‌شد، مردم خوب مسجد سلیمان هم بازی بهتری می‌دیدند و لذت بیشتری می‌بردند. به هر حال من امیدوارم با تمام این اوصاف بازی خوبی از آب در بیاید و در نهایت باید بتوانیم با تمام مشکلاتی که داریم در بازی با النصر از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)