پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس شانس قهرمانی کمتری دارد اما شانس گرفتن سهمیه‌اش بیشتر است.

حمید درخشان در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص برگزاری دیدار تیم‌های داماش و پرسپولیس در لیگ برتر که به حکم کمیته انضباطی قرار است بدون تماشاگر برگزار شود، گفت: به نظر من تماشاگر روح فوتبال است و بدون حضور آنها فوتبال معنی ندارد اما این چندمین بار است که توسط تماشاگران داماش این اتفاق می‌افتد و خود داماشی‌ها هم از این موضوع لطمه خورده‌اند.

وی ادامه داد: البته این رأی در بازی پرسپولیس هم تأثیر خواهد گذاشت و فکر می‌کنم اینگونه برخوردها برخوردهای خوبی نیست چرا که دو تیم پرسپولیس و داماش که یکی برای قهرمانی و دیگری برای نیفتادن می‌جنگند نباید در این شرایط بدون تماشاگر به میدان بروند. این بدون تماشاگر برگزار شدن بازی چندین بار اتفاق افتاده و فکر می‌کنم علاج کار نبوده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه علاج فحاشی تماشاگران چیست، اظهار داشت: این را کسانی که تصمیم می‌گیرند باید بگویند اما من این را می‌دانم که در این موقعیت این تصمیم به ضرر پرسپولیس است. البته شنیده‌ام این حکم قابل تجدید نظر است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مربی اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم چقدر شانس قهرمانی دارد، افزود: به همان اندازه که سایر مدعیان شانس دارند پرسپولیس هم شانس دارد. البته من فکر می‌کنم بازی پرسپولیسی‌ها راحت‌تر است چرا که تیم‌های مدعی باید با هم بازی کنند اما پرسپولیس به دیدار تیم‌های پایین جدول می‌رود و فکر می‌کنم اگر حواس بازیکنان جمع باشد اتفاقات خوبی برای این تیم بیفتد. البته پرسپولیس شانس قهرمانی کمتری دارد اما شانس گرفتن سهمیه‌اش بیشتر است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)