سرمربی سابق پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد قانون سقف بودجه در فصل بعد هم باشد، به نظرم اگر پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا شرکت نکند بهتر

حمید درخشان درباره اینکه باشگاه پرسپولیس با توجه اینکه لیگ نخبگان آسیا را در پیش دارد باید تا چه زمانی منتظر پاسخ اوسمار ویرا برای تمدید قرارداد باشد، اظهار کرد: نباید زمان زیادی برای این موضوع گذاشت. بالاخره باشگاه باید یکسری تصمیم‌گیری‌ها برای فصل بعد داشته باشد. اگر اوسمار موافقت نکرد تا سرمربی پرسپولیس باقی بماند، باشگاه سراغ گزینه بعدی برود. برای همین تا آخر هفته باید منتظر ماند و بعد از آن باشگاه بر اساس اتفاقاتی که می‌افتد تصمیم‌گیری کند.

وی ادامه داد: بر مبنای شرایطی که اوسمار اعلام خواهد کرد باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند. باید دید خواسته‌های او برای تمدید قرارداد مشخص شود و به دنبال آن باشگاه در صورتی که توانایی تأمین امکانات مورد نظر اوسمار را برای تیم و خود وی داشت، اعلام آمادگی کند تا اقدامات مربوطه در مرحله اجرا قرار بگیرد.

بانک‌ها آمدند تا پرسپولیس مشکل مالی نداشته باشد

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد اینکه با واگذاری باشگاه به بخش خصوصی، مشکلات تیم در فصل نقل و انتقالات حل خواهد شد، یادآور شد: دلیل رفتن باشگاه زیر نظر ۶ بانک خصوصی چه بود؟ برای این بانک‌ها مالک پرسپولیس شدند که دیگر مشکل مالی نباشد و دست باشگاه برای جذب بازیکن و دیگر مسائل مالی حل شود. امکان رقابت برابر با سایر رقبا بدهد و نگذارد که تیم در شرایطی نابرابر با حریفان دیدار کند. اگر قرار باشد باز هم مشکلات مالی به قوت خود باقی باشد، چه نیازی به این بود که باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنند.

حریفان آسیایی پرسپولیس تا دندان مسلح هستند

وی در مورد اینکه قانون سقف بودجه باشگاه‌ها در فصول آینده هم برقرار است، تصریح کرد: اگر قرار باشد قانون سقف بودجه در فصل بعد هم باشد، به نظرم اگر پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا شرکت نکند بهتر است. وقتی نمی‌توانید بازیکن با کیفیت خارجی خوب بخرید، چون قانون مانع از آن می‌شود، چگونه می‌توانید با حریفان عربی که هزینه‌های زیادی می‌کنند بجنگید. به خصوص تیم‌های عربستانی که هزینه‌های گزافی کرده‌اند و هر بازی خواستند از لیگ قهرمانان اروپا جذب کردند. حریفانی که تا دندان مسلح هستند و نمی‌توان دست خالی با آنها به رقابت پرداخت. آبروی خودمان را می‌بریم، چون توان رقابت یکسانی نداریم.

بازیکن باکیفیت خارجی اضافه شود

درخشان تأکید کرد: همه دیدند که پرسپولیس در نیم فصل دوم توانست با جذب اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن که در بالاترین سطح هم نبودند، قدرت مضاعفی پیدا کند و بیش از دو سوم امتیازات نیم فصل دوم را گرفت و در نهایت قهرمان شد. بازیکن خوب می‌تواند تأثیرگذار باشد. تازه دو بازیکن خارجی اضافه شد و هنوز می‌توان بازیکن خوب گرفت. ضمن اینکه گولسیانی هم نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشت. در لیگ نخبگان آسیا اگر بازیکن با کیفیت خارجی اضافه نکنید، عملاً توان رقابت ندارید، اما با جذب چنین مهره‌هایی و نمایش دیگر ستاره‌های تیم شاهد بازی‌های زیبایی خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)