سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: به نظرم محروم کردن گل‌محمدی برای بازی امروز یک اشتباه بزرگ بود و بخشیده شدن محرومیت او اشتباهی بزرگتر زیرا این بخشیده شدن‌ها تنها برای استقلال و پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش مهر، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط کنونی ذوب‌آهن و افت این تیم اصفهانی در فصل جاری اظهار داشت: ذوب‌آهن تیمی است که نایب قهرمان آسیا بوده اما متاسفانه اکنون در این شرایط بر اساس برخی اتفاقات در این جایگاه قرار گرفته است با این حال باید بگویم این تیم و این باشگاه یکی از باشگاه‌های خوب کشور است.

وی ادامه داد: ما در شرایطی به ذوب‌آهن خوردیم که بازی کردن در این شرایط بسیار سخت است چون فاصله تیم‌ها در پایین جدول بسیار کم است و هر دو تیم در پایین جدول به امتیازات بسیار احتیاج دارند.

سرمربی تیم داماش گیلان بیان داشت: برایمان مهم است که 3 امتیاز این بازی را بگیریم و فاصله خودمان را از تیم‌های پایین جدولی زیاد کنیم و امیدواریم با دست پر به گیلان بازگردیم چون ما اگر این امتیازات را نگیریم، دچار مشکل می‌شویم.

وی در مورد شرایط داوری در هفته‌های پایانی لیگ برتر و حساسیت این رقابت‌ها بیان داشت: باید بگویم امسال تمام تیم‌ها از داوری متضرر شده‌اند و ما نیز خیلی متضرر شدیم؛ داوران باید دقت بیشتری روی بازی داشته باشند چون تیم‌ها هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند و ممکن است با یک اشتباه کوچک آنها ضربه بزرگی به آنها وارد شود.

درخشان بیان داشت: داوران با استراحت بیشتر و آگاهی بیشتر وارد زمین باشند و تلاش کنند که کمترین اشتباه را داشته باشند و در تمام صحنه‌ها حضور داشته باشند چون اگر داوری در صحنه حضور داشته باشد، حتی اگر اشتباه کند، راحت‌تر می‌شود اشتباهش را قبول کرد.

وی با بیان اینکه حساسیت روی بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ بالاست، ادامه داد: وقتی به آخر لیگ می‌رسیم بازی‌ها حساس‌تر می‌شود و کمیته داوران باید برای تیم‌های پایین جدولی از داوران باتجربه‌تری استفاده کند و نظارت ویژه‌ای روی آنها داشته باشد.

سرمربی تیم داماش گیلان به بخشیده شدن محرومیت یحیی گل‌محمدی و نشستن او روی نیمکت پرسپولیس در بازی امروز این تیم بیان داشت: هر قانونی وجود دارد، باید برای همه وجود داشته باشد؛ محروم کردن گل‌محمدی یک اشتباه بود و بخشیدنش نیز یک اشتباه بزرگتر چون این زیر پا گذاشتن قانون است. به نظر من کمیته انضباطی حداقل باید به تصمیم خودش احترام بگذارد نه اینکه با فشار و جلسه محرومیت لغو شود.

وی افزود: متاسفانه این اتفاق فقط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس می‌افتد و مطمئنم این اتفاقات برای هیچ تیم دیگری اتفاق نمی‌افتد اما قانون باید برای همه یکسان اجرا شود.

درخشان در پاسخ به سئوالی پیرامون بازی‌های تیم‌های ایرانی مقابل نمایندگان دیگر کشورهای آسیایی بیان داشت: خوشحالم که تیم‌های آسیایی ما خوب کار کردند؛ به نظر من استقلال با وجود تساوی در این مسابقه چیزی از شایستگی‌اش کم نشد و سپاهان با برد مقتدرانه‌اش برای آسیا خط و نشان کشید.

وی در مورد حضور پرشور تماشاگران تیم تراکتورسازی در بازی سه‌شنبه این تیم اضافه کرد: تماشاگران پرشور آذری زبان نشان دادند که بزرگترین سرمایه فوتبال ملی کشور هستند؛ باید به شور آذری‌ها احترام گذاشت و با نگاه دیگری به دنبال قهرمانی در آسیا باشیم.

سرمربی تیم داماش اضافه کرد: اگر فوتبال ما می‌خواهد به جام جهانی برود و دنبال این هستیم که در جام جهانی نتیجه بگیریم، با کم کردن تعداد تیم‌های لیگ برتری، به این نتیجه نخواهیم رسید. به نظر من ما باید کیفیت و امکاناتمان را بالا ببریم و امکانات سخت‌افزاریمان را بیشتر و پیشرفته‌تر کنیم و دنبال این باشیم که در تبریز ورزشگاه 200 هزار نفری باشیم و به دنبال توسعه امکانات باشیم و با کم کردن تیم‌ها فوتبال ما رشد نمی‌کند.

وی اضافه کرد: برای امارات 2 میلیون نفری لیگ با 12 تیم برگزار می‌شود.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 فردا جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)