اگر به من فرصت بدهند خاطره دهه 60 را زنده می کنم!

مرجع خبری پرسپولیس : حميد درخشان با اشاره به حضور خود در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: به خدا براي کار شخصي به پرسپوليس رفته بودم. مگر ما نمي توانيم به خانه خود که عمرمان را براي موفقيت آن گذاشتيم، برويم؟

وي افزود: من حتي از 2 دقيقه بعدم خبر ندارم. فکر نمي کنم تا اين همه دوستان هستند هدايت پرسپوليس به من برسد. فقط دوست داريم موفقيت پرسپوليس و شادي هواداران اين تيم را ببينيم.

سرمربي شهرداري تبريز ادامه داد: متاسفانه به ما کم لطفي مي شود. کسي که نتيجه خوب بگيرد جايي براي کار ندارد اما برعکس اگر نتيجه بد گرفته بودم 20 پيشنهاد داشتم. مسئولان هم دنبال کساني مي روند که بد نتيجه مي گيرند.

درخشان گفت: براي عهده گرفتن هدايت پرسپوليس ، من تصميم گيرنده نيستم. مسئولان بايد کارنامه افراد را ببينند. اگر بحث کارنامه را هم کنار بگذاريم فکر کنم نوبتي هم باشد، نوبت من است. اگر اين تيم را به من بدهند قطعا تلاش مي کنيم تا روزهاي طلايي دهه 60 را زنده کنيم و به آن روزها برگرديم.

وي با اشاره به حذف پرسپوليس از ليگ آسيا خاطرنشان کرد: به نظرم مقابل الاتحاد خيلي خوب بازي کردند. اگر پرسپوليس بازي هاي قبل را نيز اين چنين با قدرت به ميدان مي رفت، الان صعود کرده بود. قطار پرسپوليس دير راه افتاد.

پيشکسوت پرسپوليس افزود: کسي را نمي شود در اين حذف مقصر قلمداد کرد. به نظرم بايد بهتر برنامه ريزي مي کردند. بايد باور مي کردند در تورنمنت مهمي پا مي گذارند که خيلي متفاوت از ليگ است . اطلاعات پرسپوليسي ها نيز نسبت به رقبا کم بود.

درخشان در پايان با تبريک قهرماني سپاهان گفت: مشخص بود سپاهان با اين مهره ها و امکانات قهرمان مي شود. با اين نفراتي که داشتند پيش بيني مي شد، به اين مهم برسند. آنها شايستگي فتح ليگ دهم را داشتند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)