پرسپولیس نیوز : کارشناس فوتبال گفت: برخی مسائل در کنار تیم ملی می‌توانست به موفقیت‌مان در جام جهانی کمک کند.

حمید درخشان در خصوص اعزام تیم ملی فوتبال به برزیل و لیست نهایی بازیکنان ملی‌پوش تصریح کرد: در هر صورت باید به نظر کی‌روش احترام بگذاریم و این حق انتخاب را برای او قائل شویم. او از روی سلیقه خود این نفرات را انتخاب کرد و آرزوی قلبی ما هم این است که تیم ملی بتواند موفق باشد اما یکسری موارد وجود دارد که شاید این موفقیت را کم کند.

وی ادامه داد:‌ اینکه انتخاب نفرات به سلیقه کی‌روش بستگی دارد طبیعی است اما اتفاقاتی می‌توانست بیشتر به تیم ملی کمک کند از جمله حضور خلعتبری که فکر می‌کنم با تجربه و توانایی‌اش می‌توانست به تیم ملی کمک کند. همچنین بودن یک دستیار ایرانی در کنار کی‌روش بسیار مفید بود.

این کارشناس فوتبال در مورد خط خوردن آزمون و خلعتبری، تأکید کرد: سردار آزمون جوان آینده‌داری است و هنوز به پختگی لازم نرسیده او می‌تواند در آینده پیشرفت داشته باشد و نمی‌توان بابت خط خوردن او خرده گرفت اما خلعتبری می‌توانست به تیم ملی کمک کند که نادیده گرفته شد. در هر صورت امیدوارم تیم ملی بازی های خوب و در خور شأن نام ایران انجام دهد.

درخشان درباره کناره‌گیری صالح از کادر فنی تیم ملی عنوان کرد:‌ صالح استعفا نداد بلکه باید دید در اردوی اتریش چه کاری با او کردند که او را کنار گذاشتند. این نوع برخورد به هیچ عنوان خوب نبود. ما قطعا باید برای مربی ایرانی که در کنار مربی خارجی قرار می‌‌گیرد احترام قائل شویم. قرار نیست سرمربی خارجی فکر کند همه چیز را خودش می‌داند و بقیه چیزی نمی‌دانند. کی‌روش سرمربی خارجی است و احتمال دارد بعد از جام جهانی از تیم ملی برود. باید یک مربی داخلی به این مسابقات اعزام می شد تا تجربه خوبی از آن کسب کرده و آن را به مربیان‌مان انتقال می‌داد. مسائلی وجود داشت که ما خیلی راحت از کنار آن گذشتیم.

وی افزود: امید نمازی با آن برخورد از تیم ملی رفت و حالا هم مجید صالح چنین اتفاقی برایش رخ داد. نوع برخورد کی‌روش به هیچ عنوان خوب نبود و عملکرد او در شأن یک مربی سطح اول دنیا نبود. به هر حال امیدوارم با تمام این مسائل تیم ملی نتایج و بازی‌های خوبی در جام جهانی کسب کند.

کارشناس فوتبال در مورد پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی در جام جهانی تصریح کرد: ما بازی‌های دوستانه قوی انجام ندادیم و تیم‌های خوبی را انتخاب نکردیم. وقتی همه چیز محدود باشد نمی‌توان قضاوت کرد. عملکرد ضعیف کی‌روش در بازی‌های دوستانه به خیلی از مسائل مربوط بود. شاید اگر بازی‌های سنگین تری انجام می‌دادیم نقاط ضعف و قدرت خود را بهتر می‌شناختیم. امیدوارم اتفاقی در جام جهانی رخ ندهد که افسوس گذشته را بخوریم. آرزوی قلبی‌ام این است که تیم ملی در جام جهانی موفق باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)