پرسپولیس نیوز :  سرمربی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص خاطرات خوب خود از نوروز صحبت کرد.

حمید درخشان  در خصوص آغاز سال جدید گفت: وقتی سال جدید می آید زندگی از نو می شود و این برای من لذت بخش است. فصل بهار زیبایی های خاص خود را دارد و من همیشه این فصل را دوست دارم.

وی در خصوص اینکه آیا زمانی بوده که در سال نو در کنار خانواده نباشید، گفت: یک بار اتفاق افتاد که برای من خیلی سخت بود اما سعی می کردم با خانواده ارتباط برقرار کنم آن قدر درگیر مصاحبه و اینها بودم وقت نداشتم کارهای خاصی برای خانواده انجام دهم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه خاطره ای از عید نوروز دارید، گفت: مسلما وقتی بچه تر بودم عید نوروز لذت بیشتری داشت چون به من خیلی خوش می گذشت و شیطنت های زیادی داشتم.

درخشان در ادامه افزود:  من بهترین عیدی ام را از پدرم گرفتم و به خاطر ندارم اولین عیدی را به چه کسی دادم.

 

وی در خصوص اولین عیدی که از پدرش دریافت کرده، گفت: پدرم یک دوچرخه برایم گرفته بود که من با آن از بازار سوار شدم تا خانه آمدم و این برای من بسیار خوب بوده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا شما عیدی می دهید، گفت: همه از من انتظار عیدی دارند و من  باید اولین کسی باشم که به خواهر و برادرانم عیدی می دهم.

درخشان در خصوص اینکه آیا عید نوروز دوست دارید در تهران باشید یا مسافرت بروید، گفت: حتما مسافرات می روم چون فشار زیادی در سال 93 برایم به وجود آمده بود و احتیاج به چند روز استراحت و تجدید قوا دارم.

وی در خصوص آرزویش برای سال 94 گفت: اول برای تمام مردم ایران آرزوی موفقیت می کنم و دوم اینکه پرسپولیس در سال 94 با این مشکلاتی که امسال گریبان این تیم شده بود به وجود نیاید و بتوانیم سال خوبی داشته باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)