پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ به دنبال اضافه کردن خون تازه به رگ‌های تیم هستیم و به عقب بازنمی‌گردیم.

حمید درخشان در مورد حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: آمدم مهدی محمدنبی را ببینم که او اینجا حاضر نبود.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد تیمش اینقدر خوب نتیجه بگیرد و در مقابل استقلال سه بازی پشت سر هم شکست بخورد،عنوان کرد: واقعا دوست ندارم شرایط استقلال اینطور باشد. خوشحالم که توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و خودتان همه چیز را مشاهده می‌کنید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا اعتراضی به برگزاری بازی‌های جام حذفی بلافاصله پس از اتمام اردوی پرتغال ندارد، خاطرنشان کرد: ‌ما اصلا نمی‌دانیم چند بازیکن ما برای اردوی تیم ملی انتخاب شدند. به همین خاطر نمی‌توانیم بحثی داشته باشیم البته هر چند نفری که انتخاب شوند اعتراض نمی کنیم. تیم ملی در اولویت است و باید برای موفقیت آن همه ما تلاش کنیم.

درخشان در پاسخ به این سوال که چه زمانی مشکلات بدنه پرسپولیس حل می‌شود، اظهار داشت: تا 4-3 هفته دیگر این مشکلات برطرف می‌شود. البته ما نمی‌توانیم خیلی به بازیکنان فشار بیاوریم و سعی می‌کنیم آنها را به شرایط آمادگی 65 تا 70 درصد برسانیم. در دوره تعطیلی 50 روزه لیگ فرصت مناسبی برای آماده کردن بازیکنان از لحاظ بدنی داریم و آن وقت شکل واقعی تیم را می‌بینیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرار است بازیکن جدیدی را جذب کنند و وضعیت آن بازیکن سوئدی که مد نظرشان است به کجا انجامید، گفت: ‌ما یک بازیکن خارجی می‌گیریم و چند گزینه مد نظرمان هستند. این بازیکن سوئدی که می‌گویید مهاجم است و توانایی بازی پشت مهاجمان را هم دارد. البته باید از لحاظ کیفیتی و قیمتی شرایط بازیکنان را بسنجیم چرا که باید دید آیا بازیکن به قالب تیم می‌خورد یا نه. بعد از بازی این هفته شرایط این بازیکن مشخص می‌شود. تا 99 درصد به احتمال زیاد بعد از بازی با سپاهان نظرمان را اعلام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا امکان جذب جواهیر سوکای وجود دارد، اظهار داشت: ما به عقب بازنمی‌گردیم و دنبال بازیکنی که قبلا در ایران بوده است نمی‌گردیم. ما به دنبال اضافه کردن خون تازه‌ای به رگ های  تیم هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازیکنان داخلی هم جذب می‌کند، تصریح کرد: ما یک خارجی می‌‌توانیم بگیریم و مابقی نفرات ایرانی هستند. ما در پست دفاع، مهاجم و هافبک نیاز به جذب بازیکن داریم.

وی در مورد اینکه آیا احتمال جذب شجاع خلیل‌زاده وجود دارد، عنوان کرد: نمی‌دانم. البته تیم رقیب هر چقدر هم که بازیکن داشته باشد مهره‌های خود را در اختیار ما نمی‌گذارد.

درخشان در مورد وضعیت بازیکنان سرباز، گفت:‌ من پیشنهاد دادم که برای کمک به تیم ملی و باشگاه‌ها تاریخ اعزام‌ها را عقب بیندازیم. فدراسیون در این رابطه کارگروهی تشکیل بدهد تا با نوشتن نامه‌ای از مسئولان سازمان نظام وظیفه درخواست کنند اعزام‌ها عقب بیفتد.

وی در پایان در مورد اینکه آیا احتمال حضور کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس وجود دارد، خاطرنشان کرد: هنوز در این رابطه صحبت نکردیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)