پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا زمانی که بازیکن جدیدی جذب نکنیم، لیست مازاد تیم را اعلام نخواهم کرد.

حمید درخشان پس از حضور در کمیته اخلاق در مورد دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: بحث فایل صوتی آمده بود که آمده بودیم این مشکل را حل کنیم.

وی در مورد لیست بازیکنان مورد نظرش خاطرنشان کرد:‌جلسه‌ای با بهروز منتقمی داشته‌ام و لیست را به آنها داده‌ام و ان‌شاءالله قرار است جلسه دیگری داشته باشم و آنها پیگیر بازیکنان باشند. در حال حاضر نمی‌توانم لیست بازیکنان را اعلام کنم. یک بازی دیگر مانده و باید آن مسابقه انجام شود و پس از آن ما وارد نقل و انتقالات می‌شویم و لیست بازیکنان مورد نظرم را اعلام خواهم کرد. من تا زمانی که بازیکن جذب نکنیم بازیکنی را در فهرست مازاد قرار نمی دهم.

وی در مورد اینکه تیم‌های دیگر مثل استقلال بازیکنان مورد نظر او را جذب می‌کنند و محسن مسلمان هم به استقلال رفت گفت: اینجوری نیست که یک تیم بتواند همه بازیکنان را بگیرد. هر تیم بازیکنان مشخصی دارد و فهرستش معلوم است. ضمن اینکه ما باید دعا کنیم شرایط پرسپولیس به وضعیت عادی برگردد. ما هم هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم و با یکی دو بازیکن هم رایزنی‌هایی کرده‌ایم. این منطقی نیست که یک تیم بخواهد همه بازیکنان را با پول بگیرد زیرا فهرستش جا ندارد.

درخشان در مورد اینکه ممکن است حمیدرضا سیاسی حالا حالاها از زندان آزاد نشود، گفت: اینگونه صحبت نکنید. بگویید که ان‌شاءالله زودتر آزاد می‌شود.

وی در مورد اینکه او قرار است به مالزی برود یا نه، گفت: خیر، محمود خوردبین به عنوان نماینده باشگاه در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه تسهیلاتی برای تیم‌های آسیایی فراهم شده است، گفت:‌ پیش از این می‌توانستیم 4 بازیکن خارجی بگیریم اما اکنون قرار است 6 بازیکن خارجی بگیریم و 4نفرشان را استفاده کنیم.

درخشان در مورد اینکه پیش از این گفته بود امضایم را برای پرسپولیس نمی‌‌گذارم ولی در نیم‌فصل دوم امضایم را پای پرسپولیس می‌گذارم، گفت: در حال حاضر مشکلات زیاد داریم. اکنون نمی‌دانیم باید با چه کسی صحبت کند و با چه کسی قرارداد امضا کند. سیاسی ان شاءالله هر چه زودتر بیاید تا شرایط تیم به حالت عادی درآید و هواداران از نگرانی درآیند. بازیکن نمی‌داند با چه کسی حرف بزند ضمن اینکه مشکل حق امضا هم هست و باید پول به بازیکنان پرداخت شود. این پول را باید چه کسی و از کجا باید پرداخت کند.

درخشان در مورد حضور مهدی جعفرپور در فهرست مازاد پرسپولیس گفت: من تا زمانی که بازیکن جذب نکنم اسم هیچ بازیکنی را در فهرست مازاد قرار نمی‌دهم. چون هم‌اکنون هم بازیکن کم داریم و اگر این بازیکنان را هم از دست بدهیم دیگر چه باید بکنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه قوانین انضباطی برای پرسپولیس عجیب و غریب شده و اومانیا در جام حذفی اخراج شده و در لیگ محروم شده است، گفت: نمی‌دانم من هم مثل شما تعجب می‌کنم. ان‌شاءالله هر چیزی که هست برای همه تیم‌ها باشد و با همه تیم‌ها یکسان برخورد شود و ما بیشتر از این لطمه نخوریم و دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

وی در مورد اینکه شاید به خاطر محجوب بودن شما و ادبیات خوب شماست که با پرسپولیس اینگونه رفتار می‌شود،‌گفت: کاش این ادبیات خوب باب شود و همه با ادبیات خوب صحبت کنند. اگر یادمان باشد زمانی افشین قطبی به ایران آمد و گفتند چه ادبیات خوبی دارد. امیدوارم همه یاد بگیریم که با اینگونه ادبیات صحبت کنیم. با فریاد زدن و بی‌اخلاقی کاری از پیش نمی‌رود. هر چند ممکن است در گذشته چنین اتفاقاتی افتاده باشد اما بهتر است که همیشه با رفتار خوب حق به حقدار برسد.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بعد از پیروزی در دربی صحبت از حضور کاظمی و کرانچار در پرسپولیس شد، گفت: دوستانی که این مطالب را می‌نویسند خیلی به ما لطف دارند و هر روز یک نفر را جایگزین من می‌کنند اما اجازه بدهند ما کارمان را انجام بدهیم و پرسپولیس رفته رفته بهتر می‌شود و با عادی شدن شرایط ما آرامش به پرسپولیس برگردد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)