روز چهارشنبه هفته جاری و در یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر دو تیم گل گهر و پرسپولیس در سیرجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در آستانه مصاف یحیی گل محمدی با امیر قلعه نویی، سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است گل گهر سیرجان از انگیزه زیادی برای این دیدار برخوردار است.

با این وجود حمید درخشان می گوید پرسپولیس در این بازی محکوم به برد است.

فکر می کنید پرسپولیس در سیرجان امتیاز از دست بدهد؟

– بازی واقعا سختی است. همه تیم ها جلوی پرسپولیس انگیزه دوچندان دارند و گل گهر با امیر قلعه نویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این وجود من فکر می کنم پرسپولیس برنده می شود یعنی باید برنده شود!

چرا باید؟!

پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به پیروزی است. بنابراین شک ندارم یحیی گل محمدی و شاگردانش با همه توان و برای ۳ امتیاز به زمین می روند.

 رقابت جالبی هم در صدر جدول بین استقلال و پرسپولیس درحال انجام است. به نظر شما در نهایت چه تیمی قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

ببینید این نظر شخصی من است که جدا از امتیاز اهدایی فدراسیون سابق به استقلال در مورد پرونده بازیکن گابنی، اشتباهات داوری هم به صدرنشینی این تیم کمک کرده است! اگر با دقت بازی های این فصل را دیده باشید متوجه این حرف من خواهید شد اما تصور می کنم استقلال با اولین باخت با مشکلات جدی روبه رو خواهد شد!

 چرا؟!

این پیش بینی من است. نمی خواهم خیلی موضوع را باز کنم اما تجربه کمتر کادر فنی استقلال می تواند برای این تیم مشکل ساز شود. گاهی اوقات شما با یک حرکت یا تصمیم ممکن است یک تیم را وارد حاشیه کنید.

 منظور شما اخراج وریا غفوری است؟

در جریان مسائل داخلی استقلال نیستم و ربطی هم به من ندارد. شما در مورد شانس های قهرمانی پرسیدید و من هم جواب شما را دادم و اینکه به این دلایل هنوز شانس پرسپولیس را بیشتر از استقلال می دانم.

 بگذریم! به نظر شما مهره کلیدی پرسپولیس در سیرجان کدام بازیکن خواهد بود؟

مهدی ترابی را من خیلی دوست دارم. هم فوتبالش را و هم اینکه شماره ۹ می پوشد اما این مهدی ترابی با مهدی ترابی سال های گذشته به ویژه زمان گابریل کالدرون خیلی فرق کرده است. او کمی افت کرده و امیدوارم هر چه زودتر به دوران اوج برگردد اما به نظرم ستاره بی ادعای این پرسپولیس احساس پهلوان است. بازی های خوبی در هفته های اخیر انجام داده و من فکر می کنم در سیرجان هم یک مهره کلیدی باشد.

حامد پاکدل هم البته ۲ گل در دو دیدار گذشته به ثمر رسانده است؟

هر دو گل او زیبا بود اما تیزهوشی اش هنگام باز کردن دروازه نساجی مازندران قابل تحسین است. حامد پاکدل می تواند با همین عطش گلزنی و انگیزه بیشتر از این هم درپرسپولیس بدرخشد به خصوص که این تیم مهاجمان زیادی ندارد و به او در نیم فصل دوم فرصت بیشتری خواهد رسید.

درپایان نتیجه بازی گل گهر سیرجان و پرسپولیس را چگونه پیش بینی می کنید؟

من فکر می کنم پرسپولیس حداقل با اختلاف یک گل برنده خواهد شد. هرچند گل گهر سیرجان تیم خوبی است که سرمربی با تجربه و سرد و گرم چشیده ای مثل امیر قلعه نویی را بالای سر خود می بیند. امیدوارم بچه های پرسپولیس با تمام توان این بازی را پشت سربگذارند چون ۳ امتیاز آن برای قهرمانی بسیار حیاتی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)