پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد تعطیلات لیگ را فرصتی ایده‌آل برای آماده‌سازی تیمش جهت حضور موفق در ادامه رقابتهای لیگ برتر دانست.

حمید درخشان پس از پایان تمرین عصر امروز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان تیم صبح و عصر تمرینات سختی را سپری می‌کنند که امیدواریم ثمره این تمرینات را در دور برگشت لیگ ببینیم.

وی در مورد تعطیلی 50 روزه مسابقات لیگ برتر هم افزود: فرصت بسیار ایده‌آلی بود که برای ما ایجاد شد و باید نهایت استفاده را از این زمان تمرینی ببریم. هدفم این است سطح دوندگی بازیکنان پرسپولیس را به 120 دقیقه برسانم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با اشاره به خرید بازیکنان خارجی این تیم تاکید کرد: این بازیکنان باید در زمین مسابقه خود را نشان دهند. همانطور که می‌دانید بازیکنان به خاطر تفاوت فرهنگی و زمانی، نیاز به زمان دارند تا با بازیکنان دیگر هماهنگ شوند اما من بسیار امیدوارم آنها بتواند در پرسپولیس مثمرثمر باشند.

وی همچنین اضافه کرد: بازیکنان جدید ایرانی که جذب کردیم هم بسیار خوب تمرین می‌کنند.

درخشان در مورد آخرین وضعیت جذب بازیکن عراق اینگونه توضیح داد: من نمی‌دانم این اخبار از کجا منتشر می‌شود زیرا هنوز بازیکنی را جذب نکردیم. البته چند بازیکن کاندیدا هستند که بزودی یکی از آنها را جذب خواهیم کرد.

 

 درخشان در مورد اینکه مدافع تیم ملی عراق در صفحه اجتماعی خود، خودش را بازیکن پرسپولیس دانست و عدد 6 را به هواداران این تیم نشان داده است، یادآور شد: به هر حال او علاقه‌اش به پرسپولیس را نشان داده و این به خودش مربوط است. ما غیر از این مدافع عراقی چند کاندیدای دیگر هم برای دفاع چپ داریم که در نهایت با یکی از آنها قرارداد خواهیم بست.

وی در مورد بازیکن جدید برزیلی این تیم تاکید کرد: این بازیکن امروز تست پزشکی خود را پشت سر گذاشت، هیچ مشکلی ندارد و بزودی با او قرارداد امضا می‌کنیم.

 

 سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا با روجرینهو قرارداد بسته نشده است، گفت: انشاءالله در روزهای آتی با این بازیکن قرارداد خواهیم بست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازیکن دوپینگی تیمش هم گفت: این بازیکن در تیم امیدهای پرسپولیس بوده که باید بگویم مربی بدنساز شخصی او، چند ماه قبل به این بازیکن قرصی را داده که این بازیکن ندانسته آن را مصرف کرده است و در آزمایشی که بعد از بازی پرسپولیس و گل‌گهر از او گرفته شد تستش مثبت درآمد. ما در لیگ امسال کلا 10-15 دقیقه بیشتر از وجود او استفاده نکردیم. او ندانسته دچار اشتباه شده و همانطور که گفتم موضوع مربوط به گذشته است که متاسفانه هنوز اثراتش در بدن او مانده است. به هر حال محرومیتی شامل حال پرسپولیس نمی‌شود چرا که این بازیکن دقایقی کوتاه بازی کرده اما مطمئنم آینده این بازیکن را در نظر بگیریم و رأیی صادر شود که به فوتبال او ضربه‌ای نخورد.

وی در مورد اردوی پرسپولیس در کشور دبی اظهار کرد: با این بضاعتی که داریم، تنها برگزاری اردوی 8 روزه تیم در امارات قطعی شد که هفته آینده برای برگزاری آن اردو، به امارات می‌رویم.

درخشان در پاسخ به این پرسش که تمرینات پرسپولیس تا چه زمانی پشت درهای بسته برگزار می‌شود؟، گفت: تا چند روز آینده این روال ادامه دارد و اگر تغییر بوجود آید، آن را اعلام می‌کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)