پرسپولیس نیوز : بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ تیم ملی در فاز هجومی باید تغییرات زیادی انجام بدهد و اشکالات زیادی در این بخش داریم.

حمید درخشان در مورد پیروزی یک بر صفر ایران مقابل ازبکستان در دیداری تدارکاتی گفت:‌ بازی نسبتاً خوبی بود. ما جرأت به خرج دادیم و روبه جلو بازی کردیم اما در فاز هجومی اشکالات زیادی داریم و تغییرات زیادی باید در این بخش داده شود.

وی افزود: در جام ملت‌ها باید خیلی بهتر از اینها بازی کنیم. بازی با تیم‌هایی مثل کره، ژاپن، چین و عربستان بازی‌های بسیار دشواری خواهد بود.

درخشان در مورد بازی هجومی بهتر تیم ملی در نیمه دوم گفت: تعویض‌های کی‌روش باعث شد در نیمه دوم بهتر بازی کنیم و روی خلاقیت فردی و تکنیک بازیکن به گل رسیدیم این مسئله اگرچه خوب است اما باید کار تیمی توسعه پیدا کند و مشکلات تاکتیکی تیم در بخش هجومی کمتر شود.

وی تأکید کرد: علی قلی‌زاده دو بازیکن را دریبل کرد و زمینه‌ساز گل ایران شد این تکنیک فردی خوب است اما ممکن است مقابل حریفان قدرتمندتر آسیا نتوانیم از آنها استفاده کنیم و بازیکنان حریف اجازه چنین کاری به ما ندهند بنابراین باید کار تیمی را در بخش هجومی توسعه بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)