سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: برایم فرقی نمی کند کدام تیم حریف ما در مرحله بعد باشد و چه پرسپولیس صعود کند و چه ذوب آهن ، ما کار بسیار سختی داریم و باید تلاش کنیم تا به بازی نهایی جام حذفی برسیم.

حمید درخشان سرمربی داماش گیلان گفت: فجرسپاسی از تیم های خوب فوتبال ایران است تیمی جوان، دونده و با انگیزه که بازی ما با آن ها یک ماراتن فوتبال بود در این ماراتن دو تیم 120 دقیقه جنگیدند و در نهایت توانستیم با کنترل بازی و توانایی هایی که بچه ها داشتند و تمرکز خوب بازی را به نفع خودمان تمام کنیم بازی سختی را بردیم هر چند که این برد چیزی از شایستگی های فجرسپاسی کم نمی کند .

وی افزود: ما باید با برنده دیدار پرسپولیس و ذوب آهن بازی کنیم برای من فرقی نمی کند که کدام تیم از این مرحله بالا بیاید و حریف ما شود چون به هر حال باید با یکی از این 2 تیم بازی کنیم از بین پرسپولیس و ذوب آهن هر تیمی که صعود کند، از تیم های خوب و بزرگ ایران است و هر کدام بالا بیایند، ما باید بازی خوبی انجام دهیم و خودمان را ثابت کنیم مطمئناً در این مرحله کار بسیار سختی داریم چون ذوب آهن از تیم های قدیمی و ریشه دار است و پرسپولیس هم تیم بزرگی است اما تلاش می کنیم تا به مرحله نهایی صعود کنیم.

وی در ادامه گفت: در بازی بعدی میزبان هستیم و این مساله به ما خیلی کمک می کند چون تماشاگران شهر رشت قوت قلب ما هستند و می توانند روز خوبی را برای ما رقم بزنند.

درخشان در پایان گفت: واقعاً برایم فرقی نمی کند کدام تیم حریف ما در مرحله بعد باشد و چه پرسپولیس صعود کند و چه ذوب آهن ، ما کار بسیار سختی داریم و باید تلاش کنیم تا به بازی نهایی جام حذفی برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)