پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویانیان اشتباهات فاحشی داشت و این اشتباهات فاحش اجازه نداد زحماتش را به نمایش بگذارد.

حمید درخشان درباره تغییر و تحولات در باشگاه پرسپولیس و کنار گذاشتن محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس اظهار داشت: این تصمیم گرفته شده و به اجرا درآمده است. اکنون باید فکر جدیدی کرد و فردی که قرار است جایگزین شود باید بتواند کارهای بهتری انجام دهد و راهکارهای جدیدی برای موفقیت پرسپولیس پیدا کند.

وی افزود: کسی که به پرسپولیس می‌آید باید از بدنه این تیم باشد چون این شخص با مشکلات پرسپولیس عجین شده و بهتر می‌تواند راهکار مناسبی برای برون رفت از مشکلات پرسپولیس پیدا کند. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص گزینه‌های احتمالی جانشینی رویانیان و مطرح شدن نام‌های کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج، حمید سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان و علی پروین عنوان کرد: این 3 نفر گزینه‌های بدی نیستند اما اعتقادم این است شخصی که قرار است مدیرعامل پرسپولیس شود باید از بدنه پرسپولیس باشد تا برای این باشگاه مثمرثمر باشد. کسانی که از پرسپولیس نیستند نمی‌توانند در مورد مسائل فنی این تیم تصمیم درستی بگیرند.

درخشان درباره عملکرد رویانیان گفت: عملکرد او بد نبود. رویانیان جاهایی اشتباهات فاحشی داشت و این اشتباهات فاحش اجازه نداد زحمات خود را به معرض نمایش بگذارد. مدیرعامل پرسپولیس هزینه‌های هنگفتی بدون بررسی و کارشناسی کرد که آن هزینه‌ها نیز جواب نداد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)