سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: باشگاه باید در کنار اوسمار گزینه دیگری برای سرمربیگری داشته باشد.

حمید درخشان در گفت و گو با فارس درمورد قهرمانی پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر بیست و سوم اظهار داشت: پرسپولیس توانست بر تمامی مشکلات فائق بیاید و تمرکزش را فقط روی زمین و پیروزی گذاشت و روحیه تیمی اش را هم افزایش داد. بخصوص اینکه حریف برای قهرمانی استقلال بود رقیب دیرینه تیم ما که 27 هفته نیز صدرنشین لیگ بود.

وی افزود: پرسپولیس تلاش کرد و در یک مسابقه توانست استقلال را جا بگذارد و به صدر جدول برسد و در نهایت با شایستگی قهرمان لیگ برتر شد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه استقلالی ها می گویند پرسپولیس با گل آفساید قهرمان شد، گفت: اگر قرار است اتفاقات بازی پرسپولیس و مس رفسنجان را بررسی کنیم فقط به یک صحنه مشکوک نباید توجه کرد داور مسابقه نکات دیگری هم داشت. دروازه بان مس در یک صحنه با مشت به صورت گولیسانی کوبید این صحنه یک خطای مسلم پنالتی بود و جریمه دروازه بان هم کارت قرمز بود اما داور این پنالتی را ندید! در صحنه ای دیگر در همین مسابقه دروازه بان مس با به کمر سروش رفیعی ضربه زد که این صحنه هم پنالتی دیگری بود که اعلام نشد. پس بهتر است تمامی صحنه های داوری را مرور کنند نه فقط یک صحنه مشکوک را زیرا قبل ازگل دو پنالتی تیم پرسپولیس را اعلام نکردند.

درخشان درمورد اینکه اعتقاد داشت باشگاه باید تا پایان لیگ برتر برای تمدید قرارداد اوسمار صبر کند،گفت: اکنون می گویم اوسمار را باید حفظ کرد او مربی است که شناخت کافی از تیم و بازیکنانش دارد و 2-3 سال در تیم پرسپولیس حضور داشته است و برای حضور در آسیا باید پرسپولیس را تقویت کرد تا در اسیا هم موفق شود.

وی در مورد اینکه اوسمار از باشگاه برای تمدید قرارداد زمان خواسته ، اظهار داشت: هیچ ایرادی ندارد و حق طبیعی سرمربی است که خواهان فرصت برای تفکر بیشتر باشد ولی به عقیده من باشگاه باید در کنار اوسمار یک گزینه سرمربیگری دیگر هم داشته باشد تا اوسمار فکر نکند تنها گزینه سرمربیگری پرسپولیس است و در آنصورت دستمزد خود را افزایش خواهد داد چون تصور می کند تنها گزینه مطرح سرمربیگری تیم است.

درخشان در مورد اینکه به نظر او پرسپولیس شایسته قهرمانی بود یا استقلال گفت: تیمی شایسته قهرمانی است که قهرمان شود نه اینکه باخت را به گردن دیگران بیندازد. تیمی که 27 هفته صدرنشین لیگ برتر بوده نباید ناتوانی خود را برای حفظ صدر به گردن دیگران بیندازد. شایستگی برای قهرمانی به حرف نیست به عمل است. با حرف زدن هیچ تیمی قهرمان نمی شود. جام هم نه هفته 5 و 27 لیگ برتر که در هفته پایانی به تیم قهرمان اهدا می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)