پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی می‌بینم چنین تیمی با این قدرت می‌تواند از سد هر حریفی عبور کند واقعا نمی‌توانم به چیزی جز قهرمانی برای این پرسپولیس فکر کنم.

حمید درخشان سرمربی و بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، درباره دیدار پایانی این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: قطعاً با وجود شرایط خوبی که در هفته‌های اخیر از تیم پرسپولیس دیده‌ایم هیچ نگرانی بابت کسب پیروزی در بازی آخر نداریم و آنهایی که می‌گویند مثل رفسنجان یقه پرسپولیس را می‌گیرد باید بدانند پرسپولیس تیمی نیست که کسی یقه‌اش را بگیرد. بازی مقابل تیم شمس آذر قزوین یک بار دیگر ثابت کرد پرسپولیس به هیچ عنوان حاضر نیست حتی یک سانتی‌متر از مسیری که در پیش گرفته پا پس بکشد و رو به عقب برگردد. این تیم در جاده قهرمانی حرکت می‌کند و در این مسیر هیچ چیزی جلودارش نیست. به نظرم بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین یکی از زیباترین و شاید بهترین فوتبال این فصل بود.

سرمربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: سرعت بازی در برخی دقایق به قدری زیاد بود که من فکر می‌کنم گزارشگر بازی هم از گزارش آن عقب می‌ماند. چنین فوتبالی را از چه تیمی تا حالا دیده‌ایم جز پرسپولیس. البته این به خاطر فوتبال سریع و تحت فشار تیم خوب شمس آذر قزوین هم بود که بسیار عالی فوتبال بازی کردند. واقعا باید به تیم سعید دقیقی و برو بچه‌های قزوین تبریک گفت که چنین فوتبال زیبایی را از خودشان نشان دادند. اما این نکته مهم‌تر است که پرسپولیس مقابل چنین تیمی نه تنها کم نیاورد بلکه توانست مقابله به مثل کند و سرعت فوق العاده‌ای را از خودش بروز بدهد. من باورم نمی‌شد بچه‌های پرسپولیس در این مقطع از فصل تا این اندازه شرایط بدنی خوبی داشته باشند و با قدرت استارت بزنند و در دقایق ۷۰ یا ۸۰ بازی به آن شکل تیم مقابل را تحت فشار قرار بدهند. این‌ها همه ثابت می‌کند بچه‌های پرسپولیس فوق العاده آماده قهرمانی هستند.

کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس گفت: تک تک بازیکنان پرسپولیس شایسته رسیدن به قهرمانی هستند اما انصافاً این ازبکستانی فوق العاده خوب ظاهر شده و توانسته ظرف این مدت وضعیتی را در پرسپولیس به وجود بیاورد که هیچکس انتظار آن را نداشت. اورونوف مدل فوتبال پرسپولیس را به شکلی تغییر داده که همه ما قدیمی‌ترها را به یاد تیم پرسپولیس دهه ۶۰ می‌اندازد. البته این به خاطر سبک فوتبال پرسپولیس هم هست که این هفته‌ها سراسر هجومی فوتبال بازی می‌کند.

وی همچنین در این باره که گفته می‌شود ممکن است تیم پیکان و شاگردان رضا عنایتی در دیدار آخر بازی همیشگی شان را نمایش ندهند توضیح داد: اولاً تیم پیکان در خطر سقوط است و قطعاً بازیکنان این تیم دوست ندارند فصل آینده در دسته پایین‌تر توپ بزنند. از سوی دیگر رضا عنایتی در طول سال‌هایی که به عنوان مربی در فوتبال کار می‌کند ثابت کرده این وصله‌ها به او نمی‌چسبد. اتفاقاً معتقدم یکی از سخت‌ترین بازی‌های تیم استقلال هفته آخر مقابل پیکان است چون تیم مقابلش به هیچ عنوان نمی‌خواهد یک امتیاز هم از دست بدهد.

درخشان در آخر خاطرنشان ساخت: واقعا در این فصل شاهد رقابت زیبایی بین تیم‌های مختلف به ویژه پرسپولیس و استقلال بودیم و این نکته که پرسپولیس تا روز آخر دست از تلاش نکشید اتفاق خیلی خوبی بود. ما در نیم فصل اول مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم و دیدیم که چطور در نیم فصل سرمربی عوض کردیم. بچه ها علی رغم همه فشارهایی که وجود داشت تا اینجا خوب زحمت کشیدند و واقعاً شایسته قهرمانی هستند. امیدوارم دیدار هفته آخر مقابل مس رفسنجان هم مثل بازی‌های قبل به زیبایی هرچه تمام‌تر به پایان برسد و طرفداران پرسپولیس در استادیوم آزادی جشن قهرمانی تیمشان را از نزدیک ببینند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)