پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس بدانند هنوز هیچ چیز تمام نشده و آنها همچنان شانس خوبی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

حمید درخشان  در خصوص شکست پرسپولیس در دیدار رفت مقابل الهلال عربستانٰ در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: ضعف پرسپولیس در بازی دیشب مقابل الهلال به چند عامل بستگی داشت. مهم ترین دلیل ضعف پرسپولیس غیبت سید جلال حسینی و محمد انصاری در قلب خط دفاع بود.
وی ادامه داد: مهم ترین بازیکنان در زمین مسابقه شاید مدافعین وسط باشند که متاسفانه شب گذشته پرسپولیس هر دو بازیکن اصلی خود را در این منطقه در اختیار نداشت.
سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص تغییرات الهلال نسبت به مرحله مقدماتی گفت: الهلال نسبت به دور مقدماتی کاملا متفاوت بود و بازیکنان بسیار خوبی را برای موفقیت در لیگ قهرمانان جذب کرده است.
وی تصریح کرد: در دیدار شب گذشته الهلال کاملا برتر از پرسپولیس بود و آنها کیفیت خود را پس از ۱۰ نفره شدن هم به بهترین شکل به نمایش گذاشتند.
درخشان در خصوص افت بیرانوند در دیدار های اخیر پرسپولیس اظهار کرد: وقتی خط دفاع ضعیف عمل کند روی دروازه بان هم تاثیر گذار است و نباید تمام گل های خورده را به پای او بنویسیم.
سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا سرخ پوشان همچنان شانس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد اظهار کرد: شک نکنید پرسپولیس همچنان برای صعود شانس دارد و فوتبال عجیب ترین ورزش دنیا است.
وی افزود: در دیدار برگشت اکثر بازیکنان اصلی پرسپولیس به میدان بازخواهند گشت و با حضور آنها شرایط بسیار بهتر خواهد شد.
وی در خصوص تاثیر غیبت طارمی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در شکست مقابل الهلال گفت: نبود این بازیکن ۳۰ درصد روی کار پرسپولیس تاثیر گذار بود و اصلا نباید محرومیت طارمی را عادی جلوه داد.
درخشان با اشاره به مقصران اتفاق رخ داده برای طارمی و باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار بود با طارمی برخورد شود باید همان زمان که او از ترکیه آمد این کار صورت می گرفت و حداقل باشگاه از تیم ترکیه ای وضعیت طارمی را استعلام می گرفت.
وی افزود: در اینکه طارمی اشتباه بسیار بزرگی را انجام شکی نیست اما قطعا باشگاه هم به اشتباه او دامن زده و نباید طارمی را به تنهایی مقصر بدانیم.
سرمربی سابق پرسپولیس گفت: در حال حاضر هم به جای مقصر کردن یکدیگر باشگاه پرسپولیس باید سریعا نماینده ای قوی را راهی ترکیه کند تا بتواند رضایت باشگاه ریزه اسپورت را بگیرد و پرسپولیس بیش از این ضرر نکند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)