پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سوشا مکانی دیگر در پرسپولیس جایی ندارد و باید به فکر تیم دیگری باشد.

حمید درخشان پس از تساوی دو بر دوی پرسپولیس مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود، 70 درصد مالکیت توپ و میدان دراختیار ما بود. وقتی بازیکن توپ آخر را وارد دروازه نمی‌کند، قرار نیست مربی گلزنی کند، آنقدر اشتباهات فردی زیاد است که دیگر نمی‌دانم چکار باید کنم. اشتباهات بازیکنان مرگبار است و همان اشتباهات باعث گل خوردنمان می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی گل نزنی، قطعاً به منطقه خطر می‌روی، اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم باید این بازی را 5 بر یک می‌بردیم. مربی که دیگر نمی‌توان گلزنی کند. وظیفه من درست کردن تاکتیک در تمرینات است و باید بازیکن آن را در زمین پیاده کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود عطوفت بیش از حد او باعث شده این مشکل برای پرسپولیس به وجود بیاید گفت: اگر من 6 بازیکن را به دلیل بی انضباطی کنار بگذارم مگر جایگزین داریم برای آنها بیاوریم. مشکل ما عدم تمرکز روی ضربات آخر است. علیپور مهاجم ما دو موقعیت صددرصد را از دست داد. وقتی گل نزنید قطعاً گل خواهید خورد.

درخشان در مورد بی‌انضباطی سوشا مکانی و قهر وی به دلیل نیمکت‌نشینی عنوان کرد: این بازیکن دیگر جایی در تیم ندارد، یا جای من در پرسپولیس است یا جای او. مطمئن باشید تا آخر می‌ایستم و اجازه حضور او را دیگر نخواهم داد. در دوران فوتبالی‌ام تاکنون چنین چیزی را ندیده بودم. بازیکن باید ظرفیت نیمکت‌نشینی را هم داشته باشد. من پای او خیلی ایستادم، به خاطر اینکه او سرمایه ملی بود نیلسون را کنار گذاشتیم، اما با کاری که او انجام داد، بهتر است دیگر خودش نیاید، چون اجازه حضور در پرسپولیس را به این بازیکن نمی‌دهم. بهتر است برای خودش یک تیم دیگر انتخاب کند.

وی در مورد اینکه سوشا مکانی گفته است وقتی از اردوی پرسپولیس می‌آیم در پرسپولیس بیرون می‌مانم گفت: خودش می‌داند تنها کسی بودم که پای او ایستادم هر چند گل های بدی هم خورد. بازی با راه‌آهن آنقدر سنگین نبود که بخواهیم او را پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، درون دروازه بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شعار هواداران مبنی بر جدایی درخشان گفت: وقتی مهاجم گلزنی نمی‌کند همین اتفاقات هم می‌افتد و هواداران شعار می‌دهند. ما به هواداران احترام می‌گذاریم، اما وقتی توپها یکی پس از دیگری از دست می‌رود، مربی مقصر نیست.

وی در مورد بازی با النصر عربستان گفت: از همین لحظه باید تمرکزمان برای این مسابقه باشد. باید در خانه خود بتوانیم به پیروزی برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)