سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: ما در دیدار مقابل پیکان به دنبال پیروزی هستیم تا بتوانیم در جمع مدعیان برای صعود به لیگ برتر باقی بمانیم.

حمید درخشان، در خصوص بازی حساس خونه به خونه با پیکان اظهار داشت: ما در سه هفته گذشته با بدشانسی روبه‌رو بودیم و در حالیکه می‌توانستیم پیروز بازی باشیم اما متأسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و نتوانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی ادامه داد: در بازی هفته گذشته داور کم لطفی کرد و دو پنالتی ما را نگرفت که می‌توانست در نتیجه بازی تعیین‌کننده باشد. به هر حال در بازی با خونه به خونه تنها به فکر کسب 3 امتیاز هستیم تا بتوانیم همچنان در جمع مدعیان باقی بمانیم.

سرمربی خونه به خونه در مورد اینکه اگر در این دیدار نتیجه لازم را کسب نکنند احتمال دارد شانش صعود به لیگ برتر را از دست بدهد،‌گفت: در فوتبال نمی‌توان هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد. به هر حال ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار پیروز شویم. به هر حال فوتبال فراز و نشیب زیاد دارد و خاصیت آن این است که نتیجه آن را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. ما در زمین خودمان بازی داریم و به دنبال کسب پیروزی هستیم.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص پیروزی 4 بر 2 سرخ‌پوشان مقابل استقلال در دربی 82 گفت: به نظرم پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد و مزد زحماتش را گرفت. این تیم در هفته‌های اخیر روند خوبی را از خود به نمایش گذاشت و می‌توانستیم پیش از بازی هم پیش‌بینی کنیم که سرخ‌پوشان برنده دربی هستند.

درخشان در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد که پرسپولیس 4 گل به استقلال بزند، گفت: به هر حال زیبایی فوتبال این است که نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم. شاید در بازی دو سه غفلت به وجود بیاید و باعث بشود که حریف به گل برسد. در دربی هم پرسپولیس شرایط بهتری داشت و توانست پیروزی را از آن خود کند.

وی در مورد اینکه آیا شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر شده یا خیر، گفت: بله، شانس پرسپولیس هم‌اکنون بیشتر شده است. به هر حال هم‌اکنون این تیم مسئولیت سنگین‌تری را بر عهده دارد و توقعات تماشاگران هم از بازیکنان بیشتر شده است. بازیکنان باید تلاش کنند تا در ادامه لیگ هم بتوانند نتایج لازم را کسب کنند و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)