پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال نفت با بیان اینکه بازیکنان این تیم با خواهش او در تمرین حاضر شده‌اند، گفت: شرایط نفت باید در کتاب گینس ثبت شود!

حمید درخشان درباره اینکه گفته می شود بازیکنان این تیم قصد دارند تمرینات را به خاطر مشکلات مالی تعطیل کنند، گفت: امروز بازیکنان با خواهش و درخواست من در زمین تمرین حاضر شدند. آنها از مشکلاتی که داریم ناراحتند. امروز از آنها خواهش کردم تمرین کنند ولی نمی توانم هر روز از اعتبار و آبروی خودم هزینه کنم. بالاخره این مشکلات یک جا «سر باز » می کند و ممکن است یک روز تمرینات تعطیل شود.

وی با بیان اینکه شرایط تیم نفت را باید در کتاب گینس ثبت کنند، گفت: خودمان هم داریم خسته می شویم.

سرمربی تیم نفت درباره اینکه اگر بازیکنان تیمش تمرین نکنند آیا از این تصمیم حمایت می کند؟ تاکید کرد: من که نمی توانم بازیکنانم را به زور به زمین ببرم. امروز بازیکنان با خواهش من تمرین کردند؛ فردا با تمنای من تمرین کنند؛ آخرش چه می شود؟ این وضعیت در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود.

درخشان با اشاره به دیدار این هفته نفت با استقلال و مشکلات تیمش یادآور شد: بازی با استقلال خیلی خیلی مهم است. در آستانه این بازی مهم باید با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کنیم. این مشکلات ذهن بازیکنان را درگیر کرده و نمی توانیم تمرکز کافی داشته باشیم. در حالی که این مسابقه می تواند جایگاه ما را در جدول عوض کند و نتیجه گرفتن در آن می تواند خیلی چیزها را تغییر بدهد.

سرمربی نفت در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی هشتاد و پنجم، تاکید کرد: پرسپولیس چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت ولی خیلی خوب و حسابگرانه بازی کرد که این خودش فاکتور مهمی است. هرچند استقلال در نیمه دوم بهتر بود ولی پرسپولیس سه امتیاز را از آن خودش کرد.

درخشان ادامه داد: استقلال حالا به پرسپولیس باخته و برای همین کار ما هم خیلی سخت است. آنها می خواهند دوباره احیا شوند. ضمن اینکه با حضور وینفرد شفر تفکرات تازه ای بر استقلال حاکم شده است و این تیم با استقلال ابتدای فصل، خیلی فرق می کند.

وی درباره کم زهر بودن خط حمله استقلال در لیگ برتر باوجود انتخاب وینفرد شفر، گفت: یادتان باشد استقلال تیم بزرگی است و ممکن است یکباره احیا شود. ما این تیم را دست کم نمی گیریم و باید مراقبش باشیم. تمام تلاشمان را می کنیم که در این بازی به پیروزی برسیم ولی نتیجه زمانی به دست می آید که همه شرایط مطلوب باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)