پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه پرسپولیس نسبت به فصل‌های گذشته کار را زودتر آغاز کرده بسیار امیدوارکننده است.

حمید درخشان در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به سال قبل کار خود را زودتر آغاز کرده و فکر می‌کنم وضعیت تیم نسبت به سال‌های گذشته بهتر باشد.

وی در با اشاره به اینکه شرایط پرسپولیس با باشگاه‌های دیگر متفاوت است عنوان کرد: پرسپولیس شرایط خاصی دارد و اطراف این تیم همواره حاشیه‌های زیادی دیده می‌شود باید وضعیتی به وجود بیاید تا تیم بتواند در فضایی با آرامش به فعالیت خود ادامه بدهد. کار سخت است و باید تلاش زیادی انجام شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه نسبت به علیرضا رحیمی انتقاد داشت و آیا پس از گذشت چند هفته هنوز بر صحبت‌های خود تأکید دارد گفت: انتقاد من در آن زمان چیز دیگری بود علیرضا رحیمی مدیر خوبی است که در جاهای مختلف فعالیت داشته اما سوال من این بود که آیا از بچه‌های پرسپولیس کسی نبود که بتواند همین کار را انجام دهد مطمئناً پاسخ مثبت است و افرادی از پرسپولیس می‌توانستند چنین کاری را انجام دهند بهر حال امیدوارم علیرضا رحیمی در پستی که بر عهده گرفته موفق شود.

درخشان در مورد حضور تیم ملی در اردوی آفریقا و بازی مقابل بلاروس اظهار داشت: در دیدار مقابل بلاروس نفرات ذخیره به میدان رفتند ترکیب تیم ملی ایران تا حدود زیادی مشخص است و در آن مسابقه کادر فنی سایر بازیکنان را مورد ارزیابی قرار داد. به نظر من برای تیم ملی حضور نفرات اصلی کنار یکدیگر بسیار مفیدتر است تا آنها در دیدارهای تدارکاتی تاکتیک‌های خود را برای دیدارهای جام جهانی مرور کنند. ما در جام جهانی مقابل تیم‌های بزرگی بازی می‌کنیم و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم کار بسیار سخت است.

وی افزود: بازیکنان غیرت ایرانی و تعصب فوتبال کشورمان را در جام جهانی نشان می‌دهند در کنار این مسئله نباید از بحث فنی غافل شویم، بازی با تمام توان و با دل و جان در فوتبالیست‌های ایرانی وجود دارد. یکی از علت‌های حضور کارلوس کی‌روش در ایران رساندن تیم ملی به تاکتیک‌های مفید است. باید به برنامه‌های کی‌روش امیدوارم باشیم تا ببینیم آیا او توانسته تغییرات لازم را در تیم ملی به وجود بیاورد یا نه.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)