پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق پرسپولیس گفت:مطمئن باشید رفتنی در کار نیست و کی روش با قدرت باقی خواهد ماند.

حمید درخشان  در رابطه با برتری پرسپولیس مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: با اینکه پرسپولیس می توانست در این دیدار به گل های خیلی بیشتری دست پیدا کند اما مساله مهم کسب سه امتیاز بود که خدا را شکر به دست آمد. حالا پرسپولیس با ادامه این روند تا پایان نیم فصل اول می تواند خودش را به جمع مدعیان اضافه کند و نیم فصل دوم برای رسیدن به قهرمانی تلاش کند.

وی همچنین در واکنش به انتقاداتی تند علیه مهدی طارمی به دلیل هدر دادن موقعیت های فراوان عنوان کرد: این اتفاق برای هر مهاجمی ممکن است رخ دهد.  شاید یک بازیکن در یک دیدار شرایط خوبی نداشته باشد و این اتفاق روز گذشته برای طارمی رخ داده بود. او تمرکز لازم را نداشت و این اتفاق برای یک فوتبالیست کاملا طبیعی است. فکر می کنم برخی به دنبال سوژه بودند تا این اتفاق کوچک را خیلی بزرگ جلوه دهند.

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: مطمئن باشید خود طارمی از همه بیشتر به خاطر هدر دادن موقعیت ها زیر فشار است و از همه بیشتر دوست دارد به تعداد گل هایش در لیگ اضافه کند. باز هم می گویم برد پرسپولیس از همه چیز مهم تر بود و این گل نزدن ها نیز می تواند برای آینده بازیکن جوانی مثل طارمی تجربه شود. البته یادمان نرود که وی هم اکنون آقای گل لیگ است.

وی درباره اینکه پرسپولیس از ابتدای فصل دچار مشکل گلزنی است، خاطرنشان کرد: نباید خودمان را گول بزنیم. پرسپولیس در این فصل مهاجم کاملی در ترکیب خود ندارد. همین مهدی طارمی بهترین مهاجم این تیم است که او هم به دلیل سن پایین و تجربه کمش نمی تواند هر موقعیتی که گیرش آمد را به گل تبدیل کند. البته تمام این مسائل دلیل نمی شود که هجمه ها را فقط روی یک نفر قرار دهیم. در همین بازی دیشب رئال مادرید و بارسلونا دیدید که ستاره زمین دروازه بان بارسلونا بود و باعث پیروزی تیمش شد. حالا این دلیل می شود که ما بگوییم رونالدو، بنزما چون دیشب خوب نبودند اصلا مهاجم خوبی نیستند. گاهی فشارها نتیجه عکس می دهد و بازیکن جوانی مثل طارمی را از روند خوبی که دارد کاملا خارج می کند.

درخشان با اشاره به پیروزی شب گذشته بارسلونا مقابل رئال اذعان داشت: من که طرفدار پروپاقرص فوتبال بارسلونا هستم. دیشب هم از این بازی لذت بردم. واقعا یک بازی کامل و عالی را از سوی دو تیم شاهد بودیم. شما هرچیزی که فکر کنید و بگویید در این بازی وجود داشت. امیدوارم مربیان کشورمان از این دیدار درس های زیادی گرفته باشند.

وی در پایان درباره شایعات جدایی کی روش و مرخصی طولانی مدت به او گفت: به این مسائل در چند سال اخیر عادت کردیم. مطمئن باشید رفتنی در کار نیست و کی روش با قدرت باقی خواهد ماند. در واقع مرخصی هم باید به نظر رئیس فدراسیون احترام گذاشت اما من امیدوارم دوری سرمربی تیم ملی از فوتبال ایران مشکلی را به وجود نیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)