سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان، داوری را نقطه مبهم دیدار با صبا خواند.

 فارس، حمید درخشان در نشست خبری پس از تساوی 3 بر 3 مقابل صبای قم گفت: یکی از بازی های خوب لیگ ایران بود و از تیم خودم راضی هستم. صبا را آنالیز کرده بودیم و تمام خصوصیات این تیم را می دانستیم. قسمت مبهم این بازی داور مسابقه بود. سه بار بازیکن ما را در محوطه جریمه زدند اما داور بی تفاوت گذشت. قرار نیست یک تیم شهرستانی این قدر مظلوم واقع شود.

درخشان تاکید کرد: گل اول را خیلی بد خوردیم که روی روحیه تیم تاثیر گذاشت اما در ادامه بر بازی مسلط شدیم. هر سه گل ما تاکتیکی بود و اتفاقی به گل نرسیدیم. این تیم در شیراز 6 گل خورده بود و می خواستیم از لحاظ روحی و روانی تیم را به شرایط خوب برسانیم. روی مشکلات خط دفاعی کار کرده بودیم.

درخشان در مورد شرایط پرسپولیس در لیگ عنوان کرد: این تیم یک مربی بزرگ آورده و پول زیادی هم به او داده و او باید جوابگوی عملکرد تیم باشد. اگر عضو کمیته فنی پرسپولیس بودم نظر می دادم اما چون نیستم نظری نمی دهم.

سرمربی داماش در مورد تعطیلی لیگ به دلیل بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: از نظر فردی شاید به نفع من باشد که تیم داماش را آماده و ترمیم کنم اما این تعطیلی به نفع فوتبال نیست. البته باید به تیم ملی و سرمربی آن کمک کنیم. تیم ملی قابلیت رفتن به جام جهانی را دارد و باید به خوبی هدایت شود تا به این جام صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)