پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد پرسپولیس در بازی با پیکان نوید روزهای خوبی را داد و به طور قطع در دیدارهای آینده شاهد هماهنگی بیشتری از بازیکنان خواهیم بود.

پرسپولیس در دهمین دیدار فصل خود توانست پس از تساوی برابر استقلال و هوادار، پیکان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا نوار تساوی‌هایش را پاره کند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص عملکرد تیم برابر پیکان، کارت گرفتن بیهوده بازیکنان تیم، راه دشوار پیش رو، شانس موفقیت پرسپولیس و … صحبت هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس پس از ۲ تساوی متوالی برابر پیکان به برتری رسید. نظر شما در مورد این بازی چه بود؟

بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم و تیم به حقش که برتری در این بازی بود، رسید. واقعا بازیکنان عملکرد خوبی در این دیدار داشتند و این برد از هر نظر به تیم کمک زیادی کرد. عملکرد تیم در این دیدار، نوید روزهای خوبی داد.

شرایط نه چندان خوب زمین ورزشگاه دستگردی هم از دید شما در این بازی تاثیر داشت؟

بله. این زمین برای تیمی مانند پرسپولیس که فوتبال روی زمین بازی می کند خوب نیست. کلا برای فوتبال ما که حرفه ای است  بازی در چنین زمین‌هایی خوب نیست. شاید ار زمین چمن اینگونه نبود بازی جذاب تری را شاهد بودیم.

تعویض‌های پرسپولیس نیز در این بازی تاثیر گذار بود و دو گل را بازیکنان تعویضی به ثمر رساندند.

این یکی از نکات مثبت پرسپولیس است که بازیکنان تعویضی به این مقدار خوب عمل می کنند. برای تیمی مثل پرسپولیس بازیکن اصلی و غیر اصلی معنی ندارد. تیم نشان داد که شرایط خوبی از نظر بازیکن دارد. البته در نیم فصل دوم با حفظ این نفرات اگر تقویت شویم، به طور حتم قدرت دو چندانی به تیم تزریق می شود.

چقدر شانس برای این پرسپولیس قائل هستید که قهرمانی هایش را تکرار کند؟

مطمئن باشید که این پرسپولیس هنوز مدعی است و شانس اصلی قهرمانی. تیم با کمی تقویت در نیم فصل مطمئن باشید که باز هم به صدر باز می‌گردد.

با سه امتیاز این دیدار پرسپولیس به صدر جدول هم نزدیک شد.

درست است. البته دور هم نشده بود که بخواهد نزدیک شود. تا اینجا جایگاه تیم ها کاذب است و به طور حتم در ادامه پرسپولیس به جایگاه اصلی‌اش باز می‌گردد.

بازی با ویستا توربین در جام حذفی را چطور می‌بینید؟

نباید به هیچ وجه این تیم‌ها را دست کم گرفت. چنین تیم‌هایی برای دیده شدن با انگیزه مقابل پرسپولیس ظاهر می‌شوند. بازیکنان تجربه لازم را برای چنین دیدارهایی دارند و جای نگرانی نیست.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۳ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید. پرسپولیس هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)