پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم کیفیت بهتری را مقابل لخویا ارائه دهیم چراکه بازیکنان اهمیت این بازی را به خوبی درک کردند.

حمید درخشان در جریان تمرین امروز پرسپولیس در مورد بازی فردا با لخویا گفت: با یک تیم اروپایی آسیایی بازی داریم و این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. برای این دیدار مطمئن هستم که هواداران می‌آیند چرا که آنها پشتوانه و سرمایه پرسپولیس هستند. هواداران سال گذشته این موضوع را به خوبی اثبات کردند و امیدوارم ما را در بازی فردا تنها نگذارند.

وی ادامه داد: پرسپولیس روند رو به رشدی داشته و در بازی گذشته که با نتیجه مساوی به پایان رسید ما حتی مستحق برد بودیم البته بازی فردا نسبت به لیگ متفاوت است و امیدوارم کیفیت بهتری را مقابل لخویا ارائه دهیم چراکه بازیکنان اهمیت این بازی را به خوبی درک کردند.

درخشان گفت: لخویا را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و فکر می‌کنم آنها تیم قدرتمندی هستند. باید مطمئن باشیم در بازی فردا عقب نمی‌افتیم چون اگر مقابل تیم‌های عربی نتیجه را عقب بیفتیم برای جبران کار سخت می‌شود.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: امیدوارم بتوانیم در این بازی هواداران فوتبال را خوشحال کرده و نتیجه بگیریم تا نماینده خوبی برای مردم ایران باشیم.

درخشان در پایان از آمادگی محمد نوری و رسیدن این بازیکن به بازی با لخویا خبر داد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)