پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی سوپرجام و پیروزی پرسپولیس در این دیدار از چند جهت برای یحیی گل محمدی و شاگردانش اهمیت دارد که امیدوارم با برد تیم به پایان برسد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در رقابت سوپرجام اظهاراتی را مطرح کرد.

شرایط تیم پرسپولیس در آستانه برگزاری مسابقه سوپرجام را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امیدواریم مدیریت جدید تلاش کند تا هر چه سریعتر آرامش به مجموعه برگردد. به هر حال بازیکنان نگران پرداختی‌هایشان هستند. شرایط و امکانات برای برگزاری تمرینات باید به نحوی باشد که کمترین دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

درباره سوپرجام چه صحبتی دارید؟

این بازی به چند دلیل برای پرسپولیس اهمیت دارد. اول اینکه یک عنوان و جام در کارنامه باشگاه و تیم پرسپولیس ثبت می‌شود. دوم اینکه احساس خوب و شخصیت تیمی قهرمانانه دوباره به پرسپولیس برمی‌گردد و این روحیه خوب می‌تواند در ادامه مسیر دور برگشت لیگ برتر، تاثیر زیادی در قدرت تیم داشته باشد و سوم، که از همه مهمتر است اینکه آرامش دوباره به تیم برمی‌گردد و شرایط خوبی در تیم به وجود خواهد آمد. متاسفانه در همه جای دنیا شرایط باشگاه‌های بزرگی مثل پرسپولیس به گونه‌ای است که سعی می‌شود آرامش تیم به هم نریزد ولی اینجا اینگونه نیست. امیدوارم آقای درویش شرایط را به شکلی تغییر بدهد که دوباره آرامش به تیم برگردد.

چطور این اتفاق می‌افتد؟

کار سختی نیست. البته راحت هم نیست. ولی به هر حال کادر مدیریتی جدید که این مسئولیت را پذیرفت باید شبانه‌روز تلاش کند تا آرامش به تیم برگردد و اگر بخواهند می‌توانند این کار را انجام بدهند.

فولاد را چطور می‌بینید؟

یکی از تیم‌های بسیار خوب این سالها فولاد خوزستان است که فکر می‌کنم می‌تواند روز سختی برای پرسپولیس رقم بزند.

خبر دارید به تازگی هم خلعتبری را گرفته‌اند؟

مهم نیست چه بازیکنی را گرفته‌اند مهم این است که پرسپولیس تمرکزش را در این بازی از دست ندهد. فولاد تیم قابل احترامی‌است اما پرسپولیس باید برنده شود.

یک سوال درباره تیم ملی؛ به نظر شما ایران با اسکوچیچ به جام جهانی برود یا نه؟

فعلا زمان خوبی برای این سوال و مطرح کردن این موضوع نیست. ما یک بازی حساس برای صدرنشینی در گروه مان در سئول در پیش داریم بنابراین نباید آرامش تیم ملی را به هم بزنیم. صدرنشینی ایران در گروهش در سیدبندی نهایی برای قرعه کشی نقش مهمی‌را ایفا می‌کند. اجازه بدهیم تیم ملی با اسکوچیچ راهش را با آرامش ادامه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)