پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم از شانس بیشتری برای قهرمانی نسبت به استقلال برخوردار است گفت: یکی از عوامل تعیین کننده در قهرمانی و موفقیت پشتیبانی خوب از تیم است که مدیرعامل و هیات مدیره باید به خوبی اینکار را انجام دهند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در هفته بیست و یکم لیگ برتر در شرایطی مقابل صنعت نفت آبادان به میدان خواهد رفت که رقابت برای قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس بیش از پیش نزدیک شده است. این در حالی است که بحث خصوصی سازی نیز بیش از پیش جامه عمل به خود پوشانده و سهام دو باشگاه در آستانه واگذاری قرار دارد.

حمید درخشان سرمربی اسبق و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایرنا، در رابطه با نشست هفته گذشته پیشکسوتان در مورد خصوصی سازی‌، رقابت برای قهرمانی در لیگ و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

ابتدا از نشست هفته گذشته سازمان خصوصی‌سازی با پیشکسوتان پرسپولیس صحبت کنید.

یکسری صحبتهای انجام شد و همه نقطه نظرات خود را گفتند. این بحث خصوصی سازی چند دهه است که مطرح شده و وقتی تا الان طول کشیده باید به بهترین شکل این کار صورت بگیرد.

باید زیرساخت ها اساسی درست شود تا مشکلی در روند واگذاری وجود نداشته باشد و با اراده ای که الان از سوی دولت وجود دارد به نظر این کار در آستانه به حقیقت پیوستن است.

با این حال صحبت بازیکنان و اعضای تیم پیداست که هنوز مشکلات مالی آنها را اذیت می‌کند. این شرایط در این مقطع حساس مشکل ساز نخواهد شد؟

این مشکلات همیشه بوده اما بازیکنان پرسپولیس به خوبی راه قهرمانی را طی کردند. امسان رقابت بیش از پیش است و در این شرایط یکی از عوامل اصلی موفقیت پشتیبانی تیم است. مدیر عامل و هیئت مدیره باید تلاش کنند تا شرایط بهبود پیدا کند تا در این مقطع حساس به مشکل نخوریم.

بازی با مس رفسنجان چطور بود؟ جایی که پرسپولیس با سه گل میهمانش را با شکست بدرقه کرد؟

بازی خیلی خوبی را از تیم دیدیم. بازیکنان هم به خوبی در دفاع و هم به خوبی در حمله ظاهر شدند و مشارکت خوب در حملات موجب شد تا با سه گل حریف را شکست دهند و در این شرایط حساس سه امتیاز دیگر را بگیرند.

به نظر می‌رسد رقابت‌ برای قهرمانی سخت ‌تر از سال‌های قبل است.اینگونه نیست؟

هرسال چنین رقابتی وجود داشته اما امسال پایاپای شده است. هنوز ۱۰ هفته دیگر باقی مانده و از الان نمی‌توان بطور قطعی درباره قهرمان گفت.

 رقابت با استقلال شرایط را احساس می‌کند درست است؟

امسال استقلال توانسته نتایج خوبی بگیرد و در این شرایط شهرآورد پیش رو فکر می‌کنم جذابیت چند برابر داشته باشد و نتیجه آن دیدار در تعیین قهرمان تاثیر گذار است.

بازیکن ازبکستانی را چطور می‌بینید؟ او می‌تواند مشکل خط حمله تیم را برطرف کند؟

کادر فنی بر اساس نیاز بازیکن گرفته و حتماً این بازیکن می‌توانسته به تیم کمک کند که او را جذب کردند. فکر می‌کنم او بتواند در پرسپولیس موفق باشد.

به عنوان سوال پایانی بازی با صنعت نفت را چطور می‌بینید؟

صنعت نفت از تیم‌های خوب لیگ برتر است و نتایج خوبی را هم در هفته‌های اخیر کسب کرده است. همه تیم‌هایی که می آیند مقابل پرسپولیس بازی می کنند انگیزه دارند اما نباید در این شرایط حساس امتیاز از دست بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)