پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شایعه اختلافش با یحیی گل‌محمدی را تکذیب کرد.

حمید درخشان و یحیی گل‌محمدی در ابتدای مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن باهم روبه رو نشدند و هیچ عکسی از روبوسی این دو مربی در این مسابقه گرفته نشد و فقط گل‌محمدی با خوردبین سرپرست پرسپولیس دیدار کرد.

درخشان در پایان نشست خود در مورد اینکه ظاهرا شما نمی‌خواستید با گل‌محمدی روبه رو شوید و به همین دلیل در ابتدای مسابقه ترجیح دادید او را نبینید به خبرنگار فارس گفت: اصلا اینگونه نیست و من مشکلی با گل‌محمدی ندارم و در ابتدای مسابقه اصلا نبودم.
 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مخالف کی‌روش نبوده و با سیستم تیم ملی هم مشکلی ندارم، حرف من تنها این بود که چرا بازی را به عراق باختیم.

 

حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ما در این بازی مستحق پیروزی بودیم اما متأسفانه فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. در نیمه دوم هیچ موقعیتی را به ذوب‌آهن ندادیم. محمد نوری و مهدی طارمی فرصت‌هایی برای گل‌زنی داشتند که اگر این اتفاق می‌افتاد برنده می‌شدیم.

وی ادامه داد:‌ در نیمه اول کیفیتمان چندان خوب نبود اما در نیمه دوم بهتر شدیم. از فرصت‌های خوبی که نصیبمان شد بد استفاده کردیم. در مجموع مستحق شکست نبودیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بابک حاتمی بازیکن جدید این تیم گفت: باید به او زمان داد تا با تیم هماهنگ شود البته امروز در سطح خودش ظاهر شد و نمایش خوبی داشت.

وی در مورد اینکه وضعیت پیام صادقیان چگونه می‌شود،‌ عنوان کرد: این بازی‌ها امثال به ما کمک نکرد. در این بازی امروز هم به دلیل اینکه مصدوم بود نتوانست به میدان برود این موضوع ربطی به حق رشدی که باید به ذوب‌آهن پرداخت می‌شد، نداشت که برخی عنوان می‌کنند. اگر او امروز بازی می‌کرد شاید 5-6ماه از دستش می‌دادیم.

درخشان در مورد شعارهایی که تماشاگران پس از باخت می‌دادند، گفت:‌ این اتفاق طبیعی است تیمی که فرصت خراب می‌کند و گل نمی‌زند ناراحتی هواداران را در پی دارد تنها کسی هم که می‌توانند بکوبند مربی تیم است شعار حیا کن رها کن می‌دهند و طبیعت فوتبال همین است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید با این شکست شانستان برای قهرمانی کمتر شده باشد، گفت: هنوز فرصت زیادی باقی مانده و بازی آخر نبود که بگوییم همه چیز تمام است مطمئناً بهتر خواهیم شد. از حالا نمی‌توانیم بگوییم چه تیمی قهرمان می‌شود. شاید تیم‌های دیگر هم هفته‌های آینده نتایج بدی بگیرند.

وی در مورد اینکه تادو بازیکن خارجی پرسپولیس هنگام تعویض نمی‌خواست بیرون بیاید دلیلش چه بود، گفت:‌ او می‌خواست روی کاشته تأثیرگذار باشد و بعد از آن بیرون بیاید. البته این بازیکن از یک فرهنگ و کشور دیگر آمده و زمان می‌برد هماهنگ شود.

درخشان در مورد اینکه فکر نمی‌کنید در بازی امروز تیمتان روند کندی را داشت، خاطرنشان کرد: ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که تیم ملی را در فینال ببینیم اما وقتی این اتفاق نیفتاد مسابقات زودتر برگزار شد و همین موضوع باعث شد از فشار تمرینات خارج نشویم مطمئناً در دیدار مقابل صبا بهتر خواهیم شد.

وی در مورد اینکه دایی مربی قبلی پرسپولیس موافق کی‌روش اما شما مخالف او هستید، فکر نمی‌کنید مقابل هم قرار گرفته باشید، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم اینطور باشد، حرف من این بود که چرا بازی با عراق را واگذار کردیم. من به عنوان کسی که سالها برای تیم ملی بازی کردم نظر شخصی‌ام را دادم. ما مخالف نیستیم سیستم تیم ملی هم مشکلی ندارد و این سلیقه هر مربی است ما تنها به نتیجه کار داشتیم فکر می‌کنم حق طبیعی‌ام باشد که سؤال کنم گناه که نکردم. امیدوارم کی‌روش خیلی به دل نگیرد. حیف بود که تیم ما در این مقطع حذف شود. حالا باید چهار سال دیگر بنشینیم و ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد اینکه بازیکنانی که از او انتقاد کردند از تیم ملی حذف شدند، گفت:‌ما که با او کاری نداریم همیشه خواسته‌ایم به تیم ملی کمک کنیم اگر ناراحت می‌شود ما را هم خط بزند! با این فوتبال برتر ما نسبت به عراق می‌توانستیم برنده شویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این تیم و اینکه آنها اسپانسر ندارند، گفت: امیدوارم هرچه زودتر این مشکل حل شود چون خیلی اذیت می‌شویم و در تنگنا هستیم. مشکل مالی تیم‌های پایه را هم اذیت می‌کند و بازیکنان چند وقت است که حق و حقوق خود را نگرفته‌اند.

وی در پایان در خصوص اینکه نقش یوزپلنگ روی پیراهن‌ها چقدر می‌تواند روی حریف تأثیر بگذارد، گفت: به نظر من خیلی تأثیرگذار است چون بازیکن راحت‌تر می‌تواند هم تیمی خود را پیدا کند البته فیفا تقاضا کرده بود که رنگ یوزپلنگ باید کمرنگ‌تر باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)