پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر می خواهد  جزو مدعیان باشد باید در چهار بازی آینده خود تمام امتیازات دست یابد چون در ابتدای فصل امتیازات زیادی را از دست داده است.

حمید درخشان، در رابطه با تساوی استقلال  وپرسپولیس در دربی 81 اظهار داشت: به نظرم هر دو تیم برای گرفتن سه امتیاز پا به میدان گذاشته بودند در دقایق ابتدایی شاهد فشار بیشتر استقلال روی دروزاه پرسپولیس بودیم که فکر می کنم به دلیل تجربه بالای بازیکنان این تیم بود. اما به تدریج بازیکنان جوان پرسپولیس توپ و میدان رادر اختیار گرفتند و بازی خوبی را تا پایان نیمه اول به نمایش گذاشتند.

وی همچنین افزود: در ابتدای نیمه دوم روی یک غافلگیری استقلال به  گل رسید اما شیوه ای که مظلومی بعد از این گل در  دستور کار قرار داد واقعا برایم عجیب بود. فکر نمی کنم در هیچ جای دنیابرای دفاع از یک گل 40 دقیقه یک تیم به دفاع مطلق بپردازد. مظلومی تصمیم گرفت چنین کاری را انجام دهد اما این بازی بیشتر شبیه فینال جام جهانی شده بود که یک تیم می خواست از تک گلش برای بالا بردن جام قهرمانی دفاع کند.

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین درباره گلزنی پرسپولیس در دقایق پایانی خاطرنشان کرد: به هرحال وقتی یک تیم 40 دقیقه دفاع مطلق می کند باید انتظار این را هم داشته باشد که تیم  حریف از شلوغی محوطه جریمه اش استفاده کرده و بالاخره بازی به تساوی کشیده شود این اتفاق هم بعد از موقعیت های متعددی که پرسپولیسی ها بهوجود آوردند در دقیقه 95 رخ داد و به نظرم استقلال شانس آورد که پرسپولیس زودتر از اینها به گل نرسید. شاید برخی بگویند گلی که بن سون به ثمر رساند شانسی بوده اما در ازدحام محوطه جریمه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

درخشان در خصوص اینکه پرسپولیس تا دقایق پایانی در آستانه شکست قرار داشت گفت: متاسفانه دیدیم پرسپولیس هم در این دیدار مثل بازی های قبلی نتوانست از موقعیت های خودش استفاده کند. سال گذشته که من سرمربی این تیم بودم نیز چنین مشکلی داشتیم چون خط حمله پرسپولیس دارای بازیکنان کم تجربه ای است که هیچوقت نمی خواهند یاد بگیرند باید از تک موقعیت های خود استفاده  کنند. به هرحال مهم این بود که بازی به تساوی کشیده شد و پرسپولیس و  هوادارانش ناامید به خانه بازنگشتند.

وی بااشاره به اینکه این تساوی بیشتر از نظر روانی به سود پرسپولیس شد اظهار داشت: گل دقایق پایانی پرسپولیس باعث شد این تیم برای بازی های بعدی آمادگی بیشتری از نظر روحی و روانی داشته باشد. البته صحبت های بازیکنان و مربیان پرسپولیس را که بعد از بازی می دیدم متوجه شدم آنها تصور کردند به چیزی فراتر از تساوی دست پیدا کرده اند. بایدبه آنها بگویم که اشتباه نکنند چون فقط به یک تساوی در دربی رسیدند و باید از همین حالا به بازی های بعدی خود فکر کنند.

درخشان در پایان گفت: پرسپولیس همچنان شرایط خوبی در جدول ندارد. با اینکه تیم برانکو در هفته های اخیر نتایج بهتری کسب کرده اما اگر آنها در چهار بازی باقی مانده خود تا نیم فصل لیگ برتر به پیروزی نرسند باید با قهرمانی در این فصل خداحافظی کند. پرسپولیس اگر می خواهد  جزو مدعیان باشد باید در چهار بازی آینده خود تمام امتیازات دست یابد چون در ابتدای فصل امتیازات زیادی را از دست داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)