پرسپولیس نیوز : سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت:امیدوارم حق ما تضییع نشود.

حمید درخشان هنگام خروج از باشگاه پرسپولیس و در جمع خبرنگاران در خصوص چکی که از این باشگاه داشته اظهار داشت: باز هم مثل قبل یک قول هایی به من داده شد. چیزی که من در دستم دارم یک چک از باشگاه پرسپولیس است. من که این برگه چک را از روی زمین پیدا نکردم. این چک را باشگاه به من داده و متعهد است که آن را پرداخت کند.

وی افزود: من فقط این را بگویم که آنقدر مرام و معرفت داشته ام که چک را برگشت نزده ام و امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که حق من و سایر اعضای کادر فنی که برای این تیم زحمت  کشیده ایم و ثمره اش را الان در جام باشگاه های آسیا دیده ایم تضییع نشود.

 

حمید درخشان در خصوص برد پرسپولیس در مصاف دربی هشتادم پایتخت اظهار داشت: جای خوشحالی و غرور است که پرسپولیس توانست در دو دربی رفت و برگشت و با همان ترکیب بازیکنان دور رفت به پیروزی دست پیدا کند. به اعتقاد من هواداران پرسپولیس لایق این شادی بودند تا در فصلی که شرایط به گونه ای ناخوشایند برای آنها پیش رفت در دو بازی رفت و برگشت، دربی را به سود خود به پایان برسانند و به قول دوستان دبل کنند.

وی افزود: بازی جمعه هم تماشاگرپسند بود و هم هیجان انگیز و از همه مهمتر اینکه با برد پرسپولیس به پایان رسید. امیدوارم این مسابقه که به هر حال بخشی از آن هم به من و کادر فنی قبلی مربوط می شود توانسته باشد اسباب خوشحالی هواداران را فراهم آورده باشد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که درگیری های پایان بازی را چطور ارزیابی می کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه تنها نقطه ناراحت کننده این بازی اتفاقات پایان آن بود. بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید بدانند در فوتبال برد و باخت وجود دارد و با صبر و تحمل بیشتری در چنین مسابقاتی حضور پیدا کنند. بهتر بود این اتفاقات نمی افتاد تا دربی به شکل خوبی که برگزار شد به همان شکل هم به پایان می رسید. در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما مهمتر از برد و باخت بحث اخلاقی آن است که باید بیشتر مد نظر بازیکنان قرار بگیرد.

درخشان در خصوص بازی این هفته پرسپولیس مقابل الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: الهلال تیم بسیار خوبی است. سوابق این تیم در جام باشگاه های آسیا نشان دهنده بزرگی این تیم است. فکر می کنم کادر فنی باید آنالیز دقیقی از این حریف انجام بدهند و با شناخت کافی به مصاف این تیم بروند. امیدوارم ما بتوانیم در تهران کار را تمام کنیم چون اگر در تهران نتیجه خوبی نگیریم در عربستان به مشکل خواهیم خورد.

وی در این باره که با توجه به شناخت نسبی که از بازیکنان پرسپولیس دارد فکر نمی کند تیم پرسپولیس با غرور ناشی از برد دربی به مصاف الهلال برود، گفت: به نظر من دربی تمام شده است و ما باید فقط به بازی با الهلال فکر کنیم. همه تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم تا بتوانیم با دست پر از بازی سه شنبه بیرون بیاییم و گام محکمی برای صعود به مرحله بعد برداریم.

درخشان در این باره که آیا مشکل مالی که به خاطر دریافت چک از پرسپولیس داشت و باید به امضا یا مهر حسین هدایتی می رسید برطرف شده یا نه، اذعان داشت: خیر، ما همچنان دنبال طلب مان از باشگاه هستیم و تا این لحظه مطالباتمان از باشگاه نگرفته ایم و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد و طلب مان را از باشگاه بگیریم.

وی در این باره که آیا انتظار دارد طرفداران این تیم روز سه شنبه به ورزشگاه می آیند یا نه گفت: قطعا انتظار همه ما پرسپولیسی ها این است که مانند بازی های قبلی از حمایت پرشور هواداران پرسپولیس برخوردار باشیم.پرسپولیس با حضور طرفدارانش می تواند بازی بهتری را در مصاف با الهلال به نمایش گذاشته و در نقطه مقابل تیم عربستانی هم در حضور یکصد هزار تماشاگر پرسپولیسی نمی تواند بازی همیشگی اش را ارائه دهد.

درخشان در پایان در این باره که آیا او نیز همچون سایر پیشکسوتان پرسپولیس برای تماشای این دیدار به ورزشگاه خواهد رفت، پاسخ داد: بله، سعی می کنم هر طور شده سه شنبه به آزادی بروم و تیم پرسپولیس را تشویق کنم تا دیدار رفت برابر الهلال را با برد به پایان برسانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)