پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: مگر قرار است در برزیل فشن راه بیندازیم که همه به پیراهن تیم ملی گیر می‌دهند؟!

حمید درخشان در حاشیه همایش دانش‌افزایی مربیان درباره شرایط تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: موضوعی که حائز اهمیت است تدارک خوب برای تیم ملی است تا با قدرت بیشتری در جام جهانی شرکت کنیم.

وی درباره ایراداتی که بازیکنان تیم ملی از لباس‌هایشان می‌گیرند افزود: نباید روی این مسائل ریز شویم و به جای پرداختن به پیراهن تیم ملی به این نگاه کنیم که چقدر تدارکات خوبی برای این بازی‌ها داشتیم. باید عیار تیم ملی محک بخورد و نباید به دنبال ایراد گرفتن از پیراهن تیم ملی باشیم به جای این حرف‌ها حریفان تیم ملی در جام جهانی را آنالیز کنیم. حضور در جام جهانی برای هر شخصی افتخار است و به جای ایراد از پیراهن به فکر بازیهای حساس در برزیل باشیم.

درخشان ادامه داد مگر قرار است در برزیل فشن پیراهن راه بیندازیم که بازیکنان اینقدر به لباس‌های‌شان گیر می‌دهند؟! پیراهن تیم ملی هر چه می‌خواهد باشد باید به فکر بازی خوب باشیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد کمیته فنی این باشگاه خاطرنشان کرد امیدوارم کمیته فنی دور هم جمع شوندو به پرسپولیس کمک کنند اعتقاد دارم تفاهم زیاد و نظرات خوب باعث می‌شود پرسپولیس بتواند به موفقیت برسد.

درخشان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند و این موضوع شرح حال این روزهای پرسپولیس است تصریح کرد: از پادشاهان پرسپولیس خبر ندارم اما ما ایرانی‌ها باید یاد بگیریم کار مشارکتی انجام دهیم چرا که در همه جا این صحبت مطرح می‌شود که ایرانی‌ها کار مشارکتی بلد نیستند. باید بتوانیم همه با هم به پرسپولیس کمک کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)