پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هادی نوروزی و رضا نورمحمدی نمی‌توانند یک روز تمرین کنند و روز دیگر به تمرین نیایند.

 حمید درخشان پس از تمرین امروز پرسپولیس درباره مشکل هادی نوروزی و رضا نورمحمدی که امروز (دوشنبه) اجازه حضور در تمرین پرسپولیس را پیدا نکردند گفت: به این دو بازیکن گفتم که به باشگاه بروند و بعد از حل شدن مشکل به تمرین بیایند.

وی در خصوص اینکه محمود خوردبین اعلام کرده باشگاه از آنها خواسته بود تا در خصوص وضعیتشان توضیح بدهند گفت: این یک مسئله دیگر است و شاید هم باشگاه از این دو بازیکن دلخوری داشته باشد اما من هم به آنها اجازه تمرین ندادم و خواستم تکلیفشان را با باشگاه مشخص کنند و با تمام تمرکز به تمرین بیایند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه نوروزی و نورمحمدی به خاطر مشکلات مالی در تمرین روز گذشته حاضر نشدند افزود: گویا این دو بازیکن اختلاف حسابی با باشگاه داشتند و به این خاطر که تکلیفشان روشن شود از آنها خواستم به باشگاه بروند چون تمرین پرسپولیس اینگونه نیست که بازیکن یک روز تمرین و یک روز دیگر قهر کند و به تمرین نیایند.بهتر است ابتدا مشکلشان حل شود.

درخشان در پاسخ به این سوال که چرا نوروزی و نورمحمدی روز گذشته هم تمرین نکردند عنوان کرد: بحث این دو بازیکن هم همان اختلاف حسابشان با باشگاه بود. امروز هم به باشگاه رفتند تا وضعیتشان را مشخص کنند.

وی درباره اینکه همه بازیکنان پرسپولیس با مشکل  مالی مواجه هستند اما چرا فقط این دو بازیکن از تمرین کردن سرباز زدند گفت: اصلا چنین چیزی نیست. من با همه بازیکنان صحبت کردم و درست است که آنها هم اختلاف مالی با باشگاه داشتند اما اختلاف مالی این دو بازیکن یک مقدار بیشتر بود و به این دلیل که از وضعیت مالی‌شان ناراضی بودند به باشگاه رفتند.

درخشان در واکنش به این مسئله که قرارداد برخی بازیکنان به دلیل کسری‌های فصل گذشته کم شده و آنها از این مسئله ناراحت هستند گفت: باشگاه نباید کسری‌های سال گذشته را امسال حساب می‌کرد و این اشتباهی بوده که صورت گرفته اما از هفته آینده قرار است این موضوع به روال عادی بازگردد و بازیکنان به روال سابق دستمزدشان را دریافت خواهند کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اضافه شدن بند «حُسن انجام کار» در قرارداد بازیکنان اظهار داشت: بازیکن باید بداند که کارش را به خوبی انجام دهد و اگر اینچنین باشد او حُسن انجام کار می‌گیرد و تشویق می‌شود و اگر هم خوب نباشد تنبیه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این بند از قرارداد در میانه فصل اضافه شده، گفت: قرار نیست این بند اکنون اجرا شود بلکه گزارش آن به باشگاه داده می‌شود و آخر فصل اجرا خواهد شد. مطمئنا اگر بازیکنان خوب تمرین کنند و به بهترین شکل عملکردشان را نشان دهند برای آنها گزارش تشویق رد می‌شود.

درخشان درباره اینکه اعلام کرده ضرغام اسماعیل، مدافع تیم ملی عراق برای پیوستن به پرسپولیس با مشکل مواجه است اما او هیچ مشکلی ندارد، عنوان کرد: من از شما می‌شنوم که او مشکل ندارد،  این بازیکن یکی از کاندیداهای کادر فنی است تا به پرسپولیس بیاید. قرار نیست هر بازیکنی که گزینه بود جذب پرسپولیس شود اما روی این بازیکن هم فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: من فکر می‌کردم ضرغام با باشگاه عراقی قرارداد دارد اما اگر این چنین نباشد بسیار خوشحال می‌شویم و بیشتر روی این بازیکن فکر می‌کنیم. روی یکی دو گزینه دیگر نظر داریم و باید به یک تصمیم جامع برسیم تا کدام را جذب کنیم.

درخشان درباره مشکل روجرینیو که گفته می‌شود دو بار عمل جراحی انجام داده است، گفت: این بازیکن مدارک پزشکی و آخرین ام آر آی خود را به کادر پزشکی پرسپولیس داده است و تا آنجا که من خبر دارم یک بار بیشتر عمل جراحی انجام نداده و آن هم مربوط به سال 2012 است. این هم مشکل نیست چون خیلی از بازیکنان هستند که جراحی می‌کنند و بعد هم به میادین بازمی‌گردند. بازیکنان بزرگ دنیا هم بعد از عمل‌های جراحی بسیار سخت به فوتبال بازگشتند و جراحی کردن یک بازیکن مشکل نیست. در تیم خودمان هم بازیکنی مانند رضا نوروزی چند سال پیش عمل جراحی کرد و بعد توانست آقای گل شود.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه در خصوص روجرینیو گفته می‌شود عمل او موفقیت آمیز نبوده خاطرنشان کرد: پزشک تیم گفته که مصدومیت او به خوبی برطرف شده و این بازیکن مشکلی ندارد. بعد از جراحی هم که درسال 2012 داشت به فوتبال بازگشته و بازی هم کرده است و فکر نمی‌کنم این بازیکن مشکلی از جهت بازی کردن داشته باشد.

درخشان درباره اینکه بازیکنان خارجی که پرسپولیس قصد جذب آنها را دارد باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و چرا مسئولان این باشگاه تعلل می‌کنند، گفت: صددرصد بازیکنانی که می‌گیریم باید در آسیا همراه ما باشند. باید زودتر با مدیربرنامه‌های این بازیکنان به توافق برسیم که فردا این بازیکنان نگویند که قیمتمان بالاتر رفته است پس به این ترتیب باید تلاشمان را بیشتر کرده و زودتر با بازیکنان مورد نظرمان قرارداد امضا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)