پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پاسخی برای حرف‌های جواد منافی ندارم و او قبل از هر چیز باید یاد بگیرد حرمت بزرگ‌تر و کوچک‌تر را نگه دارد.

حمید درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از بازی با ملوان و همچننی بحث حضور ضرغام اسماعیل در این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.
 

به نظر می‌رسد بحث حضور ضرغام اسماعیل باز هم جدی شده و حتی گفته می‌شود که جلسه ای هم برای جذب این بازیکن عراقی برگزار کرده‌اید. هواداران پرسپولیس چقدر امیدوار باشند که این بازیکن پیراهن تیم محبوبشان را به تن کند؟

ما این بازیکن را می‌خواهیم و حتی با مدیربرنامه‌های رسمی ضرغام اسماعیل هم صحبت کرده‌ایم اما قیمتی که آنها گفته‌اند بالاست و هر کاری هم که می‌کنیم از قیمتشان پایین تر نمی‌آیند اما فعلا مشغول سر و کله زدن با مدیربرنامه‌های ضرغام اسماعیل هستیم تا در صورتی که از قیمتشان پایین‌تر آمدند این بازیکن را به پرسپولیس بیاوریم.

 انتقادهای زیادی به شما به دلیل 4 باخت متوالی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی می‌شود چه پاسخی برای منتقدان خود دارید؟

شما می‌دانید که بازیکنان من خیلی خوب موقعیت‌سازی می‌کنند و در شرایط گلزنی قرار می‌گیرند اما متاسفانه توپ‌ها روی گل نمی‌رود و اتفاقی در زمین انجام می‌شود که گل می‌خوریم اما اگر بازیکنانم بیشتر دقت کنند و قدر موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند را بدانند قطعا شرایط اینطور نمی‌ماند و در صورتی که ما زودتر در بازی به گل برسیم فشار از روی تیم برداشته خواهد شد.

 بهتر نیست به فکر جذب یک تمام‌کننده برای رفع مشکل گلزنی در پرسپولیس داشته باشید.

ما 4 فوروارد خوب داریم که آنها همه تلاش‌شان را می‌کنند تا تیم موفق باشد و با تمرینات ویژه‌ای که برایشان در نظر گرفته و می‌گیریم قطعا این بازیکنان به پرسپولیس کمک خواهند کرد و من معتقدم که این بازیکنان می‌توانند به ما کمک کنند اما خودتان بهتر می‌دانید که در فصل نقل و انتقالات دیگر نمی‌توانستید بازیکن به خدمت بگیریم.

 روز گذشته جواد منافی مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس ، انتقادات تندی را علیه شما مطرح کرد. شما چه پاسخی برای حرف‌های او دارید؟

من نیازی ندارم که جواب جواد منافی را بدهم چراکه او شاگرد و بازیکن من بوده و من نباید به او پاسخ بدهم اما منافی هنوز یاد نگرفته که حرمت بزرگ‌تر و کوچک‌تر را نگه دارد و او قبل از هر چیزی باید این موضوع را یاد بگیرد چراکه من به منافی خیلی کمک کردم و انتظار نداشتم این گونه حرف‌بزند هرچند که او باید یاد بگیرد حرمت بزرگ‌ترش را نگه دارد.

 وضعیت پیام صادقیان به کجا رسید؟ این بازیکن روز گذشته با پرسپولیس تمرین کرد؟

البته پیام دیروز تمرین جدی را با تیم انجام نداد و با این شرایط بعید می‌دانم که به بازی با ملوان برسد.

 با این حساب در بازی با ملوان کار سختی دارید چراکه قطعا محمد نوری و مهدی طارمی هم در اختیار ندارید.

همینطور است اما بقیه بازیکنان هستند و قطعا به ما کمک خواهند کرد. من اعتقاد دارم بازیکنانی که داریم می‌توانند جای خالی بازیکنان اصلی را پر کنند و به پرسپولیس کمک خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)