حمید درخشان درباره شرایط سرخابی‌های پایتخت پیش از دربی صحبت کرد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با برنا، در خصوص دربی صدویکم پایتخت اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم مهم است دلیل آن هم این است که استقلال قهرمانی لیگ برتر را از دست داده و برای کسب این جام تلاش می کند. پرسپولیس هم این جام را می‌خواهد که دبل کند و کارنامه‌اش را تکمیل کند. هر دو برای کسب این جام مبارزه خواهند کرد شرایط هر دو تیم از لحاظ بازی کردن شرایط خوبی است اما مساله مهم این است که این بازی شرایط روحی و روانی خودش را دارد. استقلال یک جام را از دست داده و به دنبال جام بعدی است. آن طرف هم پرسپولیس یک جام را گرفته و به دنبال جام دوم است پرسپولیس با آرامش بیشتری بازی می‌کند اما استقلالی‌ها استرس بیشتری خواهند داشت.

وی افزود: مربیان باید بتوانند بازیکنان را در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دهند تا بتوانند از آنها در زمین خوب استفاده کنند. هر تیمی آرامش بیشتری داشته باشد شانس بیشتری برای کسب جام خواهد داشت. فکر می‌‌کنم پرسپولیس بتواند نقاط قوت استقلال را کنترل کند و به خوبی از نقاط ضعف آنها استفاده کند، پرسپولیسی‌ها در بازی لیگ هم به نحو احسن این کار را انجام دادند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حساسیت دربی اظهار داشت: جام حذفی چون تک بازی است با بازی لیگ فرق دارد. اگر بازیکنان اشتباهی انجام دهند امکان جبران آن وجود ندارد و جام را از دست می‌دهند به همین دلیل در دستور کار هر دو تیم احتیاط هم لحاظ خواهد شد.

درخشان در رابطه با نتیجه شهرآورد عنوان کرد: فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس بهتر است و می تواند برنده این دیدار باشد.

وی در خصوص واکنش بختیاری زاده پیشکسوت استقلال به مصاحبه اخیر وی گفت: منظور من از بستن دهان توهین به کسی نبود. این صحبت‌ها که قهرمانی پرسپولیس کثیف بوده و داوران به آنها کمک کرده‌اند و… خارج از چارچوب فوتبالی است. باید بروند خودشان را اصلاح و بازبینی کنند نه اینکه ناکامی خود را گردن دیگران بیندازند. چطور تا وقتی در صدر جدول بودند لیگ خوب بود و کثیف نبود اما به محض اینکه این جابجایی اتفاق افتاد همه چیز خراب شد؟ من صرفا منظورم این بود و اینکه آدم باید حقش را در زمین بگیرد. شما باید در زمین تلاش کنید و نشان دهید که این توانایی را دارید که باعث می‌شود برتری خود نسبت به دیگران را ثابت کنید. ما به همه احترام می‌گذاریم فقط می‌خواستم بگویم به جای این حواشی بهتر است روی کار خودتان تمرکز کنید و کار خود را پیش ببرید.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با آینده یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: یحیی خوب کار کرده و به نظرم بهتر است حفظش کنند چون هم راه و چاه را بلد است و هم نزدیک ۳ سال است با این بازیکنان کار می‌کند و آنها با تفکرات او آشنا هستند که این یک پوئن مثبت برای مربی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)