سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: به یحیی گل‌محمدی حق می‌دهم که در کنفرانس خبری شرکت نکند چرا که او با این کار می‌خواهد تمرکزش را حفظ کند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دیدار فردای تیم پرسپولیس مقابل تراکتور که در تبریز برگزار می‌شود، اظهار داشت: به نظر من شرایط پرسپولیس نسبت به بازی رفت با تراکتور تفاوت کرده و اوضاع خیلی بهتر شده است. به نظر من این بازی و سه امتیاز آن در راه قهرمانی پرسپولیس بسیار مهم و مؤثر خواهد بود. وقتی تیمی می‌خواهد قهرمان شود باید همه بازی‌ها را ببرد و به چیزی جزء گرفتن سه امتیاز فکر نکند. این طرز تفکر باعث می‌شود تا موانع پیش‌رو برداشته شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط تیم تراکتور هم خاطرنشان کرد:‌ تراکتور با خمز تیم خیلی خوبی شده و من این مربی اسپانیایی را مربی خیلی خوبی می‌بینم. تراکتور همیشه حریف قابل احترامی برای پرسپولیس بوده و به هیچ عنوان نباید این تیم را دست‌کم گرفت. پرسپولیس کار سختی در تبریز دارد اما برنده شدن و کسب سه امتیاز در این بازی بسیار مهم است. موضوعی که وجود دارد این است که هواداران تراکتور در این بازی حضور ندارند و این مسأله قطعا روی تیم میزبان تأثیرگذار خواهد بود اما پرسپولیس چه با هوادار و چه بی‌هوادار باید فردا سه امتیاز را بگیرد.

وی در مورد عدم حضور یحیی گل‌محمدی در نشست خبری و اینکه این موضوع را به ناراحتی او از برخی از شرایط ارتباط می‌دهند، اظهار داشت: به هر حال یک جاهایی باید به مربی هم حق داد چرا که فشار روی آنها بسیار زیاد است و حضور در این کنفرانس‌ها گاهی باعث می‌شود که تمرکز مربیان به هم بخورد. با احترام به خبرنگاران باید بگویم که در کنفرانس‌های خبری بحث فنی صورت نمی‌گیرد و بیشتر صحبت‌هایی که مطرح می‌شود حاشیه است و این حواشی فقط باعث می‌شود که فشار روی مربی زیاد شود چرا که او باید جواب این سوالات و حاشیه‌ها را بدهد. این مسائل قطعاً تمرکز مربی را می‌گیرد و ما کمتر شاهد هستیم که در نشست‌های خبری بحث فنی صورت بگیرد. متأسفانه از اول فصل این مسائل وجود داشته است.

درخشان تصریح کرد: گاهی مربی در یک کنفرانس خبری حرفی می‌زند که این مسأله باعث تشنج و حاشیه می‌شود. در این شرایط خیلی سخت است که یک مربی بتواند فشاری که روی خود وجود دارد را کنترل کند و به همین خاطر است که می‌گویم باید به مربیان هم حق داد تا با اقدامات این چنینی خود و تیم‌شان را از حاشیه دور نگه دارند.

وی افزود: من مخالف حضور مربیان در کنفرانس‌های خبری نیستم اما با این موضوع موافقم که باید سؤالات خوب و فنی پرسیده شود تا مربی هم بتواند راحت‌تر به این سؤالات پاسخ دهد. باید این فرهنگ را جا بیندازیم که مربی در نشست خبری به سؤالات فنی پاسخ دهد تا حداقل بهره و سودی از این کنفرانس برده شود اما گاهی عزیزان خبرنگار این مسأله را فراموش کرده و فقط سؤالات حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چقدر برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل هستید و اینکه چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانید،‌گفت: شک نکنید که پرسپولیس شانس خیلی زیادی برای رسیدن به قهرمانی دارد و راحت بگویم که قهرمان شدن دست خود این تیم است.  درباره سؤال دیگر شما باید بگویم که به نظرم تیم‌های سپاهان، استقلال و گل‌گهر هم شانس قهرمان شدن دارند و رقابت برای تعیین قهرمانی بین این 4 تیم وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)