پرسپولیس نیوز : سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی برابر لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به دور بعد، دور از دسترس نیست.

حمید درخشان در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر لخویا در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد. پرسپولیس موفق شد در  مسابقه قبلی بازی زیبایی را به نمایش بگذارد و پیروزی پر گلی را برابر الوحده به دست آورد. می توان گفت از نظر روحی شرایط بهتری نسبت به حریف دارد.

وی افزود:  پیروزی برابر لخویا دور از دسترس نیست. ما باید در  بازی اول  به هر نحوی شده در تهران به پیروزی برسیم و کار برای صعود را در همین تهران یکسره کنیم. بازیکنان باید انگیزه زیادی داشته باشند و بدانند که ما در همین تهران لخویا را شکست دادیم آن هم با اقتدار و با سه گل. پس نباید این فکر را کنیم که پیروزی برابر لخویا کار بسیار سختی است.

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد غیبت کمال کامیابی نیا اضافه کرد: به هر حال امیدوارم هر بازیکنی که در پست کامل بازی می کند عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد. کمال بازیکن تاثیر گذاری در پرسپولیس است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه بازیکنی توانایی این را دارد که جای خالی کامیابی نیا را پر کند، تصریح کرد: من نمی توانم در این باره نظر بدهم  و مطمئنا کادر فنی بهترین تصمیم را در این رابطه خواهند گرفت چرا که آنها شرایط تیم را بهتر می دانند.

درخشان در مورد غیبت هواداران و تاثیر آن در این بازی گفت: حضور هواداران در مسابقات تاثیر زیادی دارد و توان بازیکن را دو برابر می کند اما بازیکنان انگیزه مضاعفی داشته باشند تا در این مسابقه پیروز شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)