پیشکسوت پرسپولیس گفت: چون پرسپولیس در بازی برابر ذوب آهن امتیاز از دست داد، فشار روانی زیاد روی بازیکنان ایجاد شد تا ثبات لازم را نداشته باشند و از موقعیت‌های به دست آمده به خوبی استفاده نکنند.

حمید درخشان در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از تساوی یک، یک پرسپولیس برابر ذوب آهن در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: بازی اول به دلیل این که پرسپولیس در خانه خود بازی نمی‌کرد، بازی سختی بود. در حقیقت پرسپولیس در این بازی مهمان بود تا میزبان. از سوی دیگر شرایط بد زمین و عدم هماهنگی بین بازیکنان سبب شد تا پرسپولیس در اولین بازی خود به نتیجه مطلوب دست پیدا نکند.

او گفت: پرسپولیس در این دیدار دو نیمه متفاوت داشت و تهاجمی و بهتر از ذوب آهن بازی کرد. در نیمه اول اشتباه در جای‌گیری باعث شد پرسپولیس گل اول را از ذوب آهن بخورد و همین امر سبب شد تا شیرازه تیم به هم بریزد و بازیکنان تمرکز خود را از دست بدهند. تقریبا ۳۵ دقیقه طول کشید تا بازیکنان به حالت قبل برگردند. نیمه دوم پرسپولیس سوار بازی بود و فشار زیادی روی خط دفاع ذوب آهن وارد کرد اما از فرصت‌های به دست آمده نتوانست به خوبی استفاده کند تا نتیجه به نفع ذوب آهن و به ضرر پرسپولیس تمام شد.

درخشان خاطرنشان کرد: امتیاز گرفتن از تیم حریف امنیت خاطر و اعتماد به نفس بیشتری به بازیکنان می دهد تا با انگیزه بیشتری بازی را ادامه دهند. در بازی برابر ذوب آهن چون پرسپولیس امتیاز از دست داد، فشار روانی زیاد روی بازیکنان سبب می‌شود تا ثبات لازم را نداشته باشند و از موقعیت‌های به دست آمده به خوبی استفاده نکنند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در پایان بیان کرد: پرسپولیس برای این که از کورس قهرمانی عقب نیفتد در بازی بعد که به مصاف تیم تراکتور می‌رود و بازی سختی است، باید تحت هر شرایطی ۳ امتیار دیدار را بگیرد و آماده‌تر از بازی قبل باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)