پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر امید نمازی مربی ضعیفی بود نباید او را گزینش می‌کردند و حالا که او از تیم ملی جدا شده نباید این حرف‌ها مطرح می‌شد.

حمید درخشان در مورد جدایی امید نمازی از کادرفنی تیم‌ملی فوتبال گفت: این موضوع بحث داخلی است و نمی‌دانیم به چه دلیل چنین اتفاقی افتاد. انتخابات و انتصابات کادرفنی را به خود مسئولان واگذار می‌کنیم تنها نکته در این میان اینجاست که باید قبل از شروع جام جهانی جو آرامی برای تیم ملی فراهم شود تا بازیکنان و کادرفنی بدون هیچ مشکلی برنامه‌های خود را پیش ببرند در این مقطع فدراسیون فوتبال باید به این  مسئله ورود کند باید به کادرفنی تیم‌ملی ثبات داد البته اینکه این اتفاق تاثیرگذار است یا نه چندان مورد بحث من نیست اما باید ثبات ایجاد کرد.

وی در مورد اینکه کارلوس کی‌روش اعلام کرده تدارکات تیم‌ملی کار امید نمازی را انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: در این مورد کی‌روش مقصر است چرا زمانی که این مربی گزینش می‌شد این حرف‌ها را مطرح نمی‌کردند و حالا که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و بسیاری از مشکلات حل شده است این مسائل مطرح می‌شود. کی‌روش باید پای مربی خود بایستد قصد دفاع از نمازی را ندارم اما از نگاه مربیگری اگر یک فرد ضعیف است نباید گزینش شود و حالا که این مباحث مطرح شده شاید مشکل از خود کی‌روش است.

پیشکسوت تیم‌ملی و پرسپولیس در مورد اینکه سیموئز، نمازی، مک‌درموت، عباس ترابیان پیش از این نیز از کادرفنی کارلوس کی‌روش جدا شده‌اند تصریح کرد: به هر حال نمی‌توان گفت که اشکال از دستیاران کی‌روش بوده است مگر می‌شود 5 نفر مقصر باشند و یک نفر هیچ تقصیری نداشته باشد. به نظر من اشکال از منشأ است. شخصی که سکاندار هدایت تیم است شاید ایرادش کمتر به چشم بیاید وقتی این تعداد از مربیان با کی‌روش دچار مشکل شدند باید این مسئله بررسی شود.

درخشان در مورد اختلافاتی که بین پیشکسوتان پرسپولیس، علی پروین با علی دایی وجود دارد تصریح کرد: در هر مجموعه‌ای اختلاف سلیقه وجود دارد اما نباید آنقدر زیاد باشد که به تیم ضربه بزند پرسپولیس در مسابقه آخر خود خوب بازی کرده و اکنون وضعیت مناسبی دارد باید در دیدارهای باقی مانده به تیم آرامش داد تا پرسپولیس بتواند پس از مدت‌ها قهرمانی یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)