پرسپولیس نیوز : سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند لیگ برتر را با یک برد خوب مقابل پدیده آغاز کند.

حمید درخشان در مورد آغاز لیگ برتر هجدهم و چالش‌ها و مشکلات این مسابقات گفت: امیدوارم فصل خوبی در انتظار فوتبال ایران باشد هرچند مشکلات مالی بزرگترین دغدغه فوتبال ایران است. امیدوارم از تجربه فصل گذشته به خصوص در بحث مسائل و مشکلات مالی استفاده کنیم.

وی افزود: اگر لیگ به طور مرتب و منظم برگزار شود و تعطیلی و وقفه‌های زیاد نداشته باشد می‌توانیم شاهد یک لیگ پویا باشیم ضمن اینکه باید کیفیت زمین‌ها و ورزشگاه‌ها را افزایش بدهیم.

درخشان در مورد اینکه در سال برگزاری جام ملت‌های آسیا هستیم، گفت: اگر مسابقات لیگ مرتب و منظم برگزار شود می‌توانیم بازیکنان را با شرایط مطلوب‌تری برای جام ملت‌ها آماده کنیم و تیم ملی هم می‌تواند نتایج بهتری در این مسابقات بگیرد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تقابل با پدیده در هفته اول لیگ گفت: اولین مسابقه برای هر تیمی سخت است، ۲-۳ بازی اول لیگ بسیار دشوار خواهد بود تا تیم‌ها شکل مطلوب خود را پیدا کنند البته پرسپولیس توانایی این را دارد که فصل را با یک برد خوب مقابل پدیده آغاز کند. بازی‌های اول به خصوص برای تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال و تیم‌های بزرگ بسیار مهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)