مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه مسئولان این باشگاه دائما از مذاکره با مربیان خارجی صحبت کرده و برای استیلی فرصت تعیین می کنند، انتقاد کرد گفت: این مسئله موجب برهم خوردن تمرکز استیلی شده و موجب می شود بازیکنان از او حرف شنوی نداشته باشند.

 

حمید درخشان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین نتایج اخیر این تیم گفت: به نظر من نباید فریب برتری پرسپولیس مقابل ناسیونال پاراگوئه را خورد، چون این تیم همچنان در بحران است.

وی افزود: برخلاف نظر برخی از کارشناسان من همچنان اعتقاد دارم پرسپولیس در بحران است چون بردن تیم‌هایی مانند مس رفسنجان و ناسیونال پاراگوئه نمی تواند یک آزمون جدی برای این تیم باشد. علاوه بر این باید بگویم در بازی تیم‌های پرسپولیس و داماش نتیجه تساوی عادلانه بود. با این شرایط معتقدم که هنوز اتفاق چشمگیری در تیم فوتبال پرسپولیس رخ نداده است.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مسئولان باشگاه پرسپولیس نباید دائما در رسانه‌ها از مذاکره با مربیان خارجی صحبت کرده و برای استیلی فرصت تعیین کنند، چون این موضوع  باعث می شود که تمرکز سرمربی برهم خورده و موجب می شود بازیکنان از او به خوبی حرف شنوی نداشته باشند.

 

وی همچنین در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون حضور مربی خارجی و به ویژه دنیزلی در تیم پرسپولیس مطرح می شود، تاکید کرد: طی سال‌های اخیر کدام مربی خارجی توانسته پرسپولیس را قهرمان کند؟ حتی دنیزلی هم نتوانست این کار را انجام دهد و دلیل این موضوع هم کاملا مشخص است چون مربی خارجی برای موفقیت نیاز به ابزار لازم و زیرساخت دارد.

 

درخشان در مورد مذاکره‌اش با باشگاه گسترش فولاد و همچنین بازگشتش به تیم شهرداری تبریز گفت: من با مسئولان باشگاه شهرداری تبریز هیچگونه مذاکره‌ای نداشتم و تنها با مسئولان باشگاه گشترش فولاد مذاکره کردم. از آنجائیکه نمی خواهم در لیگ یک مربیگری کنم، پیشنهاد باشگاه گسترش فولاد را رد کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)