پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در مسابقات آسیایی کار سختی خواهد داشت و حریفانش به خصوص تیم‌های عربستانی‌ به شدت هزینه کرده‌اند و رقابت در منطقه غرب آسیا راحت نخواهد بود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه بر خلاف اکثر تیم‌های لیگ برتری هنوز تمرین تیم فوتبال پرسپولیس آغاز نشده است، اظهار داشت: مدیریت باشگاه و کادر فنی پرسپولیس بهتر از هر کسی شرایط را درک می‌کنند و طبق سیاست‌گذاری که باشگاه دارد می‌دانند از چه زمانی باید برای شرکت در مسابقات فصل جدید تمرینات و اردوهای آماده‌سازی را آغاز کنند. قطعاً قبل از شروع هر فصل باشگاه‌ها به دنبال جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی هستند که پرسپولیس هم از این امر مهم در فصل نقل و انتقالات مستثنی نیست. به هر حال مسلماً تیم فوتبال پرسپولیس باید تا چند روز دیگر تمریناتش را استارت بزنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان فصل قبل پرسپولیس به خاطر تسویه مطالبات سال گذشته خودشان در تمرینات حاضر نشده‌اند، عنوان کرد: در سال‌های اخیر تمامی بازیکنان هر چه از باشگاه پرسپولیس طلب داشتند را دریافت کرده‌اند، مگر باشگاه مطالبات بازیکنان را نداده است؟ قطعاً باشگاه طلب سال قبل بازیکنان را تسویه خواهد کرد و مطمئناً قراردادهای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جدید هم نوشته می‌شود. همچنین بازیکنان فصل قبل که مورد تایید کادر فنی هستند، قراردادشان را با باشگاه تمدید خواهند کرد.

*باشگاه‌های عربستانی هزینه زیادی برای حضور در آسیا کرده‌اند

کارشناس فوتبال در مورد اینکه در تمامی خطوط باید بازیکنان درخواستی سرمربی برای فصل پیش‌رو جذب شوند، تصریح کرد: به غیر از یک دروازه‌بان خوب، باید بازیکنانی در خطوط دفاعی، هافبک و فوروارد به خدمت گرفته شوند تا پرسپولیس هر چه پرقدرت‌تر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر حاضر شود. مطمئناً یحیی گل‌محمدی در فصل نقل و انتقالات نفرات مدنظرش را جذب خواهد کرد. چون پرسپولیس در مسابقات آسیایی کار سختی خواهد داشت و حریفانش به خصوص تیم‌های عربستانی‌ به شدت هزینه کرده‌اند و رقابت در منطقه غرب آسیا راحت نخواهد بود.

پیشکسوت فوتبال در خصوص جذب بازیکنان باکیفیت خارجی تاکید کرد: به طور حتم پرسپولیس برای پست سانتر فوروارد به یک بازیکن خارجی باکیفیت نیاز دارد، چون بازیکن داخلی آزاد در این پست نداریم تا پرسپولیس آنها را جذب کند بر همین اساس مجبورند بازیکن خارجی بخرند. باید پرسپولیس بازیکنانی که نیاز دارد از خارج کشور جذب کند ولی باید مسئولان نقل و انتقالات باشگاه بیشتر دقت کنند تا بازیکنان سطح بالا و باکیفیت بگیرند. البته برای بازیکن خوب باید پول بیشتری بدهند که البته این موضوع را هم باید مدنظر قرار دهیم که آیا باشگاه پرسپولیس بودجه لازم را دارد و می‌تواند بازیکن خوب خارجی جذب کند؟

*طبیعی است کادرفنی برخی بازیکنان را نخواهد و در لیست مازاد قرار دهد

درخشان درباره جدایی چند بازیکن باسابقه پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبیعی است کادرفنی برخی بازیکنان را نخواهد و در لیست مازاد قرار دهد. وقتی بازیکنی قراردادش به اتمام می‌رسد و سرمربی تیم از نظر فنی و اخلاقی و از هر لحاظی به آن بازیکن نیاز ندارد به تیم دیگر خواهد رفت، چون فوتبال ورزش حرفه‌ای است و ممکن است هر بازیکنی به تیم دیگر برود. اگر بازیکنی هم قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند یک بازی خداحافظی برای آن بازیکن می‌گذارند تا بدین ترتیب از زحماتی که آن بازیکن برای تیم کشیده است، تقدیر و تشکر کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)