مرجع خبری پرسپولیس : گزینه سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص انتخاب سرمربي اين تيم گفت: همانند ساير دوستان برنامه هاي خود را به مديران اين باشگاه داده اما در اينباره پيش داوري نخواهم كرد.

 

حميد درخشان افزود: همچنان معتقدم هر نامزدي كه بهترين برنامه را به مسوولان اين باشگاه داده باشد بايد به عنوان سرمربي فصل بعد در خدمت پرسپوليس باشد.

 

وي در پاسخ به سووالي مبني براينكه به نظر مي رسد مسوولان پرسپوليس گزينه مورد نظر خود را پيش از اين انتخاب كرده اند نيز گفت: از اين موضوع اطلاعي ندارم لذا بايد منتظر ماند كه در پايان چه تصميمي براي اين تيم خواهند گرفت آنگاه به درستي در اين خصوص مي توان اظهار نظر قطعي كرد.

 

سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: سال ها در اين تيم حضور داشته و با آن درمقام بازيكن و سرمربي به افتخارات بزرگي دست پيدا كرده ام درهمين راستا و همانند ساير كساني كه در اين تيم زحمت كشيده اند دوست دارم بارديگر به تيم خود خدمت كنم.

درخشان درادامه هيچ اشاره اي به برنامه هاي پيشنهادي خود به باشگاه نكرد و افزود: فهرست اسامي بازيكنان و كادر فني مورد نياز و همچنين ريز برنامه هاي خود را به مسوولان پرسپوليس ارائه داده اما در حال حاضر مايل نيستم آن را فاش كنم.

وي در خاتمه ابراز اميدواري كرد: مسوولان باشگاه برنامه هاي ارائه شده را به دقت كارشناسي و تجزيه و تحليل كنند و بهترين تصميم را كه به سود باشگاه باشد را اتخاذ كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)