پرسپولیس نیوز : سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: سوشا زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است اما نباید رها شود. انشاالله مشکل او به زودی حل خواهد شد.

حمید درخشان ، درباره خداحافظی عجیب و غریب و نابهنگام پیام صادقیان از فوتبال اظهار داشت: این خبر را که شنیدم شوکه شدم واقعا حیف بود. پیام بازیکن باکیفیت و با استعدادی بود که می توانست به مدارج بالای فوتبال برسد. فکر می کنم این تصمیم برای او خیلی زود بود.

وی درباره اینکه آیا این تصمیم پیام از روی جوانی و عصبانیت نبوده است، عنوان کرد: به نظر من هم پیام جوانی کرده است و باید منطقی فکر کند. او فوتبالیست خوبی است و اگر قدر  خودش را بداند و تلاش بیشتری را انجام دهد، می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. بدون شک ما هم اگر ببینیم تصمیم او جدی است سعی می کنیم منصرفش کنیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره ماجرای سوشا مکانی و همچنین تلاش او برای بیرون آوردن این دروازه بان از زندان بیان داشت: ما خیلی دوست داریم که بتوانیم به سوشا  کمک کنیم. او زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است و نباید رها شود البته از طرفی او باید توجیه شودکه در چه تیمی بازی می  کند و در چه جایگاهی قرار دارد. من هم اگر هر کمکی از دستم بربیاید برای آزادی او انجام خواهم داد و انشاالله مشکل او به زودی حل خواهد شد. امیدوارم این تجربه خوبی برای او باشد.

درخشان در پایان درباره پیشنهاد استقلال اهواز به او برای سرمربیگری در این تیم گفت: صحبت هایی با باشگاه استقلال اهواز داشتم اما نمی توانم به آنها کمک کنم. هم مسایل مالی و هم مشکلاتی که خود من در این برهه از زمان با آن درگیر هستم باعث شد نتوانم پیشنهاد آنها را قبول کنم. از چند تیم لیگ یکی هم پیشنهاد دارم اما همانطور که  گفتم این فصل قصد مربیگری ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)