پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپوليس با صدور اطلاعيه‌اي از هواداران پرسپوليس تقاضا كرد براي حفظ آرامش و نظم تمرينات و حفظ امنيت اعضاي تيم و شأن پرسپوليس و هواداران در روزهايي كه تمرينات پشت در بسته انجام مي‌شود مانند تمرين يك‌شنبه از تجمع برابر در ورزشگاه خودداري كنند.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه تدابیر لازم اندیشه شده است تا هواداران و رسانه‌های گروهی بتوانند در طول هفته، جلساتي از تمرینات تیم را از نزدیک تماشا کنند و اين جلسات تمريني هم اطلاع رساني خواهد شد، از دوستداران پرسپولیس خواست با توجه به اینکه سرخپوشان در مقطع حساس پيش از شروع رقابت هاي اين فصل قرار دارند و در ادامه نيز بايد هر هفته براي رقابت ها و  برآورده ساختن خواسته هاي هواداران تلاش كنند، به منظور حفظ نظم تمرینات و آرامش و امنيت بازیکنان با باشگاه همكاري داشته باشند.

به اين منظور و براي حفظ شان و جايگاه پرسپوليس بزرگ تقاضا مي شود در روزهایی که تمرین ها پشت در بسته انجام خواهد شد، از تجمع برابر در ورودی ورزشگاه محل تمرين خودداری شود.

باشگاه پرسپولیس همچنین با اعلام اینکه علاقه‌مندی و تعصب هواداران را درک می‌کند و آن را مایه فخر و مباهات این باشگاه می‌داند، رعایت این مساله را برای صلاح تیم فوتبال پرسپولیس ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد با اجراي اين درخواست ضمن جلوگيري از اتلاف وقت هواداران جلوي سوء استفاده هاي احتمالي و لطمه به  وجهه پرسپوليس و  امنيت  همه عزيزان و اعضاي تيم گرفته شود. همچنين  انرژی و علاقه وافر هواداران به عنوان سرمايه هاي اصلي باشگاه در رقابت‌های لیگ، با حضور در ورزشگاه‌ها به انرژی  و انگيزه مضاعف برای سرخپوشان بدل شود.

گفتني است؛ تمرينات سرخپوشان تا بازي با سايپا در روزهاي يك شنبه و دوشنبه پشت درهاي بسته انجام مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)