باشگاه پرسپولیس در نظر دارد برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی در دیدار سوپرجام و همچنین بازی‌های خانگی این تیم در نیم فصل دوم به سازمان لیگ درخواست ارائه کند.

به نقل از ایرنا، براساس گزارش‌ها مسوولان این باشگاه در درصدد هستند تا درخواست رسمی خود را در این رابطه در صورت فراهم شدن شرایط به سازمان لیگ ارسال کنند تا هواداران در مسابقه سوپرجام و ادامه بازی‌های خانگی پرسپولیس در نیم‌فصل دوم در ورزشگاه حاضر شده و تیم خود را همراهی کنند.

براساس این طرح قرار است هواداران با رعایت کامل مسائل بهداشتی و پروتکل‌های تهیه شده در ارتباط با ویروس کرونا در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

پیش بینی‌های این باشگاه برای حضور هواداران دربازی‌های خانگی پرسپولیس با رعایت پروتکل های بهداشتی نزدیک به پنج هزار هوادار است.

براساس این طرح هواداران برای ورود به ورزشگاه باید تست PCR بدهند و سلامت‌شان به تایید کادر درمان رسیده باشد.

در بند دیگری از این طرح و در خصوص جانمایی هواداران در سکوها نیز تصریح شده است: فاصله حداقلی هواداران با یکدیگر باید ۵ صندلی یا بیشتر باشد.

قرار است باشگاه پرسپولیس به‌زودی این درخواست را به طور رسمی به سازمان لیگ ارائه کند اما اینکه آیا این موضوع مورد قبول این سازمان قرار خواهد گرفت یا نه هنوز مشخص نیست.

البته از آنجا که سازمان لیگ دستگاه اجرایی و تصمیم گیرنده در این رابطه نیست، این درخواست در نهایت برای ستاد مقابله با کرونای استان تهران ارائه خواهد شد و آنان در این باره تصمیم گیری خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)